betus Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udost臋pnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam !Ze wzgl臋d贸w na s艂ab膮 kompresj臋 w CB600 z 98r. f3 silnik chodzi艂 jedynie na ssaniu, kompresja by艂a w granicach 8 bar贸w itd.Postanowi艂em wymieni膰 silnik, i uda艂o mi si臋 dosta膰 za tani膮 kas臋 silnik f4. R贸偶ni膮 si臋 kilkoma szczeg贸艂ami, ale generalnie wi臋kszo艣膰 pasuje mi臋dzy sob膮. F4 by艂o bez kap i miski olejowej oraz sprz臋g艂a, niekt贸re czujniki inaczej by艂y mocowane, ale uda艂o si臋 to jako艣 posk艂ada膰. Aktualnie silnik odpala niestety mam problem, poniewa偶 w tym r贸wnie偶 pokazuje s艂ab膮 kompresj臋, ale dawno nie by艂 odpalany i jeszcze dobrze nie pochodzi艂. Problem jest taki 偶e ten tez musi dzia艂a膰 na ssaniu, ale podejrzewam kwesti臋 ga藕nik贸w. I tu kwestia serwisowa w ksi膮偶ce serwisowej hondy w f3 ga藕niki maj膮 dysz臋: 1/4 #100 2/3 #102 , a w f4 1/4 #108 2/3 #110.R贸wnie偶 dysze do regulacji sk艂adu jako podstawa w f3 wynosi 1 3/4, a w f4 2 3/8.聽Pytanie czy og贸lnie mog臋 wstawi膰 ga藕nik z f3 do f4 i czy w tym wypadku wystarczy zamieni膰 dysze na wi臋ksze i kwestia jakie ustawienie powinno by膰 na ga藕nikach ??聽Z g贸ry dzi臋ki za pomoc ! Cytuj Odno艣nik do komentarza Udost臋pnij na innych stronach Wi臋cej opcji udost臋pniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Do艂膮cz do dyskusji
Mo偶esz doda膰 zawarto艣膰 ju偶 teraz a zarejestrowa膰 si臋 p贸藕niej. Je艣li posiadasz ju偶 konto, zaloguj si臋 aby doda膰 zawarto艣膰 za jego pomoc膮.