betus Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Witam !Ze względów na słabą kompresję w CB600 z 98r. f3 silnik chodził jedynie na ssaniu, kompresja była w granicach 8 barów itd.Postanowiłem wymienić silnik, i udało mi się dostać za tanią kasę silnik f4. Różnią się kilkoma szczegółami, ale generalnie większość pasuje między sobą. F4 było bez kap i miski olejowej oraz sprzęgła, niektóre czujniki inaczej były mocowane, ale udało się to jakoś poskładać. Aktualnie silnik odpala niestety mam problem, ponieważ w tym również pokazuje słabą kompresję, ale dawno nie był odpalany i jeszcze dobrze nie pochodził. Problem jest taki że ten tez musi działać na ssaniu, ale podejrzewam kwestię gaźników. I tu kwestia serwisowa w książce serwisowej hondy w f3 gaźniki mają dyszę: 1/4 #100 2/3 #102 , a w f4 1/4 #108 2/3 #110.Również dysze do regulacji składu jako podstawa w f3 wynosi 1 3/4, a w f4 2 3/8. Pytanie czy ogólnie mogę wstawić gaźnik z f3 do f4 i czy w tym wypadku wystarczy zamienić dysze na większe i kwestia jakie ustawienie powinno być na gaźnikach ?? Z góry dzięki za pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.