miklass Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Witam wszystkich. Smigam (k-750) i simsonem. Simsona mam naprawdę pięknego i nie mam serca nim szarżować, a młody jestem :mrgreen: . Co prawda nauczyłem sie na nim troche śmigać na gumie ;) ale za mało mam pod :ehz: ręką. Myśle co by kupić mz 150 przerobić (troche mam pojęcia) na streeta heh i hasać do bulu. Skoro na simku da sie śmigać na jednym kole to mz to chyba bez żadnego problemu? Co wy na to?? MOże jest ktoś kto ma mz 150 i robi coś takiego. Bardzo prosze o kontakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salata123 Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Jeśli chcesz di jazdy na gumie etc to zastanawiał bym sie nad WSK 175 ;) Chyba lepiej się do tego nadaje i większa pojemność ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Chyba powinna wystarczyć!! wiem że dobrej gumy można bez problemu się nauczyć na ogarze... mam zamiar kupić takiego, dospawać drag bar i ogień!!!!alternatywa fajna na jesień, w razie awarii wszystko kosztuje 5 zł wiec nie ma strachu o owiewki albo że za bardzo pozamiata. Kupuj i katuj!! :twisted: ;) pozdro Quick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklass Opublikowano 17 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Jeśli chcesz di jazdy na gumie etc to zastanawiał bym sie nad WSK 175 ;) Chyba lepiej się do tego nadaje i większa pojemność ;)[/quo wsk odpada! po pierwsze to lipa wygląda, a ja chcę zdjąć wszystko co nie jest potrzebne dorobić z tyłu ślizg (nie pamiętam jak to się profesjonalnie nazywa) polerki zrobić dużo i jakoś fajnie pomalować żebym sie nie wstydził filmików na tym robić i fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 wsk odpada! po pierwsze to lipa wygląda, a ja chcę zdjąć wszystko co nie jest potrzebne dorobić z tyłu ślizg (nie pamiętam jak to się profesjonalnie nazywa) polerki zrobić dużo i jakoś fajnie pomalować żebym sie nie wstydził filmików na tym robić i fotek. Najpiew to sie dobrze naucz smigac na gumie a potem sie zabieraj za malowanie jak juz bedziesz mial sprzeta opanowanego. ;) A wheelie da sie zrobic na wszystkim,wiec na mz-tce pewnie tez ;-)Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklass Opublikowano 17 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 wiem że sie da na wszystkim ;) . a może macie pomysł na ten ślizg z tyłu. Ja mam kilka koncepcji,ale czekam na waze propozycje. siema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 mój kumpel troszke dziczał na takim sprzecie i nawet nawet mu to wychodziło .Przeróbki to miał takie -rura troszke podwyrzszowna owiewka taka fajna z 2 światłami z przodu do tego po jkims czasie wsadził silnik od 250 podniusł tył troche i powstał wmiare sympatyczny sprzet.Ale moze kupisz 250 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG?A Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Kup sobie ETZ 251 znam kolesi którzy latają na gumce aż mił z 2 i z 3 z klamy podnoszą a stoppie to jeden robi na 10m spokojnie... jedynt tuning to to że ma założoną fele 16cali do przodu a tak to pełen standard... Tylko kupić i wstawiać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz6sty Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Witam!Etz251 dobry sprzecik ale ja ze swojego doświadczenia bardziej bym polecał Etz250 z tego wzgledu że jest to 2-sów praktycznie bezawaryjny i zeby go zakatowac trzeba byc naprawde macho! Moze i 251 ma lepsze odejscie ale to jest spowodowane mniejszym tylnym kolem od 150.Wkarzdym razie wracajac do 250 w tym modelu jest fantastycznie rozwiazana budowa sprzegła. Niema tam łańcuszka sprzęgłowego jak w innych modelach tylko to wszystko jest na trybach(co przy krosowej jezdzie najbardziej dostaje w palnik = sprzegło). Ale z góry uprzedzając jezeli decydujesz sie na jakąkolwiek Edzie to powarzna wadą przy dawaniu wkość jest to że łańcuch tak kocha silnik i ciągnie go w swoją strone przezco jest paskudnym masochistą (zaczyna ciąć karter) Sorry ze sie rospisałem ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miklass Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 cze dzięki za wszystkie rady. Mysle że na początek mz 150 wystarczy, przecież ma o prawie trzy razy więcej mocy niż simek. dzieki za wszystko pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.