RafalGT2 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Witam Panowie dłubie teraz nad transalpem z 94 roku 600cm. Transalp na 1000 km potrafił nawet wciągnąć 1,5 litra oleju pomiar kompresji na ciepłym silniku wynosił cylinder przód prawie 11 cylinder tył 10 niestety próba olejowa na ciepłym nie została wykonana. Jak juz silni był na stole z czystej ciekawości pomiar kompresji cyl tył 7 przód ponad 10 po wlaniu oleju do cyl wyniosło prawie 12. Silnik już rozebrany i niestety cylindry maja rysy pionowe jeden nawet maluteńki wżer. W planach jest szlif +nowe tłoki + łancuchy rozrządu stare na max wyciągniete. Teraz panowie wiem ze to bedzie kosztować ale czy moze juz ktoś z was robił szlif + tłoki nowe nawet oryginały jeśli sa i czy na długo to starczyło ? Pytam ponieważ o ile w starych sprzetach szlify robiłem i było OK jak to ma się do transalpa czy to pojeździ dłużej niż te pare tys ? Patrzyłem tłoki w zamienniku sa nadwymiarowe a moze ktoś wie czy oryginał tez jest ? Dzwoniłem do jednego serwisu Hondy ale chyba Pani była wczorajsza albo za kare bo stwierdziła ze do takich smietników tłoków brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jak masz tłoki w zamienniku to kupuj i rób szlif. Myślę, że producent nie przewidywał nadwymiarowych tłoków, a nawet jeśli to obawiam się, że cena mogłaby być bardzo wysoka. BTW, ile wyjdą Cię te graty w zamienniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.