ooskaar Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 (edytowane) Rok: 2013 Przebieg: 1900mil Witam, 1.Nurtuje pewnie pewna sprawa związana z "check hose" od filtra powietrza. W manualu jest napisane, aby sprawdzić czy nie występuje w nim woda, bądź jakikolwiek brud. W moim przypadku występuje coś w rodzaju złoto-żółtawego "oleju". Dlaczego występuje taka sytuacja, świadczy to o jakichś przeciekach bądź coś podobnego?Jutro mogę podesłać fotkę 2.Po wyregulowaniu sprzęgła według manuala (10-15mm luzu) jak wyczuć moment, w którym sprzęgło trzeba wcisnąć na tyle mocno, aby zmienić bieg bez żadnych obaw, iż sprzęgło było wciśnięte zbyt lekko?ponieważ rozumiem, ze sprzęgła nie trzeba, a raczej nie powinno się dociskać do końca manetki? (Z tego co zrozumiałem z większości filmików)Czy prawidłowy zakres wciśnięcia sprzęgła to będzie moment od początku fricton zone bądź ciut więcej, kiedy motocykl zaczyna jechać z jedynki? Czy kierować się wtedy charakterystycznym dźwiękiem "KLIK" podczas wciskania sprzęgła(występuje w około połowie zakresu -o ile ten dźwięk jest normalny?) po czym zmieniać bieg za pomocą nogi?Ogólnie znam zasadę zmiany biegów, przestudiowałem multum filmików, w tym przypadku chodzi mi konkretnie o sprzęgło. Podejrzewam, że dla niektórych pytania będą się wydawać komiczne, ale każdy kiedyś zaczynał, teraz nadeszła moja kolej:) Dzięki,Pozdro Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 13 Lipca 2017 przez ooskaar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.