krzychufmx Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Witam. Znajomemu wymienili górę silnika w Rieju RR 50. Robił to serwis motocyklowy i po dwóch tygodniach jazdy nagle wystrzeliła uszczelka pod głowicą i płyn poszedł w cylinder. Serwis się nie poczuwa do odpowiedzialności, próbowali go nawet naciągnąć, próbując wmówić że to pompa wody puściła. Rozebrałem i okazało się że poprzednik przyciął ten główny oring między cylindrem a płaszczem wodnym i dlatego wywaliło płyn. W każdym razie muszę to teraz złożyć i nie mam pojęcia czy w tych silnikach jest jakaś różnica w uszczelkach między zestawami 50ccm a 80ccm? Bo tu jest wstawiony jakiś zestaw 80ccm Power Force czy coś takiego. Czy uszczelki pasują uniwersalnie? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Tak jest różnica głowica od 50ccm ma inny oring uszczelniający komorę spalania niż cylindry o większej pojemności. Uszczelki polecam kupić top performances lub dr.evolution. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Dobra uszczelki ogarnął takie jak trzeba ale niestety nie te firmowe. Można dać pod te oring dodatkowo silikon wysokotemperaturowy? Bo słyszałem że lubi je wydmuchać. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.