grucha87 Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2017 (edytowane) Wtiam mam exc 300 na tuleji, tuleja zakładana u Woryny. Motor przejechał już około 10mth i wg. mnie ma słaby dół, wolno się wkręca oraz dużo pali. Dyfuzor: GOLDEN SERIES FMF 80 CALIF FATTY Aktulanie mam dyszę główną 170. Zmienić na 160? Na którym ząbku ma być iglica? Jak wyregulować zawór wydechowy?Lub co ew. zrobić/zmienić aby było lepiej? Ew na jaką sprężynkę wymienić?-tą w zaworze wydechowym,oraz jak się to robi? Edytowane 12 Kwietnia 2017 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 tuleja Słowo klucz :)Zrobiłeś eksperyment ze stulejką, to teraz musisz poeksperymentować z ustawieniami, bo te dotyczące nikasilu już są nieaktualne:)Wszystko co dotyczy zaworu wydechowego znajdziesz w instrukcji obsługi, którą bez problemu ściągniesz ze strony ktm'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.