Cisc1965 Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Witam. Tak jak w temacie.. Byłem szczęśliwym posiadaczem chińskiego skutera Longjia L- EVO 2T... Piszę, że bylem, ponieważ skuterek do 4500km jeździł bez żadnych problemów, nie było problemów z odpalaniem, z jazdą, jeżdżone nim było w różnych warunkach i zawsze dawał radę.. Niestety, człowiek młody, głupi wpadł na pomysł, że wrzuci w niego cylinder 70ccm... Zakupiłem w sieci zestaw cylinder + tłok, moduł sportowy i zdjąłem blokady... I od tego momentu zaczęły się z nim jazdy. Wszystko włożyłem tak jak powinno być, zamontowałem, ustawiłem iglicę tak aby dostawał więcej paliwa, itp.. Po odpaleniu skuterek normalnie chodzi na niskich obrotach, a zaraz po próbie wkręcenia do na wysokie obroty zaczyna nim trząść, spadają obroty, a w rezultacie gaśnie.. Czy ktoś spotkał się z podobnym tematem i jak temu zaradził? Pozdrawiam i LWG! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 A dyszę główną zmieniłeś na większą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cisc1965 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 A dyszę główną zmieniłeś na większą?Nie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) To są podstawy jeśli wymieniasz cylinder na większy to czeka cię regulacja gaźnika i wymiana dyszy głównej.A iglice fabrycznie na którym rowku miałeś zapiętą i na którym aktualnie masz? Edytowane 24 Marca 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cisc1965 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 To są podstawy jeśli wymieniasz cylinder na większy to czeka cię regulacja gaźnika i wymiana dyszy głównej.Mhm.. Z tego co pamiętam w gaźniku znajdują się 2 lub 3 dysze.. I mnie obowiązywała by wymiana tylko dyszy głównej? Jeżeli tak to jutro skoczę na miasto i zakupię jakąś dyszę główną... Teraz pytania jaka 80,85,90? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Sądzę że będziesz miał dwie dysze, ale dysza z wolnych obrotów wiele cie nie interesuje jeśli chodzi normalnie na wolnych.Optymalne ustawienia iglicy to zazwyczaj 2 lub 3 rowek od góry (jeśli jest ich 5). A co do głównej byś musiał poszukać po googlu w tematach ludzi co taką modyfikacje przerobili lub samemu dobrać kupić kilka stopniowo większych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cisc1965 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Sądzę że będziesz miał dwie dysze, ale dysza z wolnych obrotów wiele cie nie interesuje jeśli chodzi normalnie na wolnych.Optymalne ustawienia iglicy to zazwyczaj 2 lub 3 rowek od góry (jeśli jest ich 5). A co do głównej byś musiał poszukać po googlu w tematach ludzi co taką modyfikacje przerobili lub samemu dobrać kupić kilka stopniowo większych.Szczerze powiedziawszy to nie patrzyłem w dyszę ale wydaje mi się, że będzie 70-75 coś koło tego, więc zakupię 80-85-90.. Dysza to nie duży wydatek więc zakupię kilka i będę testował... Dzięki i uważam, że temat do zamknięcia! LWG ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Poza tym na dotarciu nie oszczędzaj jej na oleju do mieszanki i paliwka jak dostanie nadmiar też się nie obrazi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.