Skocz do zawartości

Problem z rozrządem KTM 450 frs


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Maszynka to KTM 450 frs

Więc tak: zabrałem się za wymianę łańcuszka rozrządu, delikatnie zakułem stary z nowym i przeciągnełem nowego. Podczas tej operacji łańcuszek wpadł mi do karteru ale udało mi się go wyciągnąć więc żeby ustawić rozrząd znalazłem rowek na wale wkręciłem śrubę i ustawiłem koło na znakach śrubą od auto deko do góry według serwisówki. Podczas zakładanie pokrywy głowicy okazało się że wszystkie zawory są podparte i nie wiem czy coś zrąbałem czy co???? chyba w gmp wszystkie zawory powinny być luźne??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jeden cykl pracy masz 2 obroty walu korbowego. W tym czasie walki rozrzadu obracaja sie tylko raz. Jezeli masz GMP na poczytku suwu pracy zawory bedziesz mial zamkniete, jezeli bedzie to GMP na poczatku suwu ssania krzywki walow rozzadu juz beda naciskaly na zawory. Obroc silnik o 360 stopni i wtedy zobacz czy zawory beda podparte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...