KristofPro Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 CześćMaszynka to KTM 450 frsWięc tak: zabrałem się za wymianę łańcuszka rozrządu, delikatnie zakułem stary z nowym i przeciągnełem nowego. Podczas tej operacji łańcuszek wpadł mi do karteru ale udało mi się go wyciągnąć więc żeby ustawić rozrząd znalazłem rowek na wale wkręciłem śrubę i ustawiłem koło na znakach śrubą od auto deko do góry według serwisówki. Podczas zakładanie pokrywy głowicy okazało się że wszystkie zawory są podparte i nie wiem czy coś zrąbałem czy co???? chyba w gmp wszystkie zawory powinny być luźne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Na jeden cykl pracy masz 2 obroty walu korbowego. W tym czasie walki rozrzadu obracaja sie tylko raz. Jezeli masz GMP na poczytku suwu pracy zawory bedziesz mial zamkniete, jezeli bedzie to GMP na poczatku suwu ssania krzywki walow rozzadu juz beda naciskaly na zawory. Obroc silnik o 360 stopni i wtedy zobacz czy zawory beda podparte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KristofPro Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Racja Rambi dzisiaj do tego doszedłem. Mimo blokady wału i górnego położenia tłoka silnik był w niewłaściwym suwie pracy. Moto poskręcane i ładnie chodzi, kiedy został ostatni ząbek na napinaczu łańcuch już hałasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.