Dżejkub Opublikowano 31 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Witam.Znalazłem ostatnio informację na temat modułów w hyo gt 125 :Od 7,500 tys. RPM jest zmieniony kąt wyprzedzenia zapłonu.(co zmniejsza moc by silnik spełniał wymagania na kat. A1.)Moje pytania brzmią:1.Jak należy odblokować moduł z takiego motocykla?2.Jakie różnice dzielą moduł odblokowany od modułu nie odblokowanego* (po za tym że jeden jest odblokowany i podnosi osiągi , a drugi nie ;) ) 1* "Moduł nie odblokowany" tzn. taki z którym motocykl w pełni seryjny z wyregulowanymi gaźnikami i zaworami rozpędza się do 110 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.