apiro Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Chce zrobić dokładny serwis gaźników Mikuni montowanych na początku produkcji Xj 600 Diversion i prawie identyczne montowane do FZR 600 (inne pojemności również). Po zdjęciu pokryw komór wyglądają tak:Pytanie czy ktoś grzebał przy tych gaźnikach? Przydały by się jakieś wskazówki, wiedza zawsze się przyda. Ktoś posiada wymiary o-ringów od gniazd zaworków iglicowych? Ile obrotów wykręcić srube regulacyjną? Na którym rowku powinna być ustawiona iglica?Istnieje jakiś sposób na regulacje bez użycia colortune? Liczenie czasu zejścia z obrotów itd. chętnie poznam różne metody. Edytowane 24 Listopada 2016 przez apiro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 A ten manual to od czego tam leży w tle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.