lech N Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Dzięki FIS . Pamiętałem o tym , ale pocenie pod uszczelką jest bardzo symboliczne - więc nie drążyłem tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Ennzo313 - ten otwór nie ma wiekszego znaczenia w tym przypadku...Usytuowanie lifterów EVO jest oficjalnie dowolne wiec nie robi sie błędu ładujac je wedle upodobań, ale jak sie to poskłada tak jak napisałem kiedys to jest lepiej...I tyle... :)Wiesz Lechu - pocenie to wynik.Skutkiem jest krzywzna osi cylindra wzgledem osi wału... a to juz nie jest symboliką...Ja robiac te silniki od ilus tam lat drążę tę symbolike. Nie tylko po to, aby silnik sie nie pocił, ale równiez po to, aby jego geometria była prawidłowa. Edytowane 14 Listopada 2016 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.