AndrevGPZ Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Witam! Od niedawna posiadam Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku. Moto po zakupie oddałem do serwisu na generalny przegląd.Zrobione zostało:-synchronizacja gaźników( podobno był z tym problem bo gaźniki w nie najlepszym stanie ale udało się),-ustawienie zaworów,-wymiana oleju i filtra,-nowe przewody zapłonowe, fajki i świeceDodam, że silnik to rzędowa czwórka DOHC chłodzona powietrzem.Po zrobieniu około 100km zauważyłem, że moto dymi tylko z jednej rury(tłoki 3 i 4). Jest to lekki ale widoczny dym, z drugiej rury nie widać takiego dymu. Świece są okopcone. Moto zapala całkiem dobrze i chodzi nieźle. Czasami trochę obroty falują na wolnych. Co może być tego przyczyną? Zbyt bogata mieszanka? Co sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Jaki jest kolor tego dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 14 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Spaliny są jasne. Nie jest to jakieś mocne kopcenie ale wyraźnie widać różnicę miedzy jednym wydechem, a drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
python28 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 "Jasne" to nie kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.