chevy Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Sportster 2007 Wersja Nightster, mam problem, dzisiaj podczas jazdy w gorach przetarł mi sie kabel od kierunkow i powstało zwarcie, predkosciomierz sie wylaczyl, stan licznika poswietlenie,a motocykl nie chciał odpalic ( zasilanie do rozrusznika wogole nie dochodziło), oczywiscie bezpiecznik poszedl, bezpiecznik wymieniłem kupiony na stacji, po wymianie motocykl odpalil bez problemu licznik wszytkie kontrolki dzialaja, wlaczylem znowu kierunek i znowu zwarcie zalozylem kolejny bezpiecznik i dojechalem 200 km bez wlaczania kierunku a motocykl zapieprzał jak normalnie, w domu zlokalizowałem przetarty kabelek i niby wszsyto ok, moto pali kontrolki, swieca prawy kierunek miga ten co byl przetarty i zielona strzałka tez pod licznikiem, ale lewy po wcisnieciu przycisku nie reaguje, odpialem przerywacz ta kostka po siedzeniem zobaczyc co sie stanie, i prawy kierunek przedni z kotrolka miga ale lewy nadal nie, I teraz pytanie serwisówka mi zgineła a tam bym fajny schemat. Jak biegna kable od tych swiatel, czy w tych nowyszych elektronicznych to wszytko gdzies do tego komputera czy jest to jaakas prostsza budowa tego układu, a moze to wina jakies glupiej zarowki w kontrolce i dlatego przycisk nie reaguje na wlaczenie układu, jak patrze na te wiazki elektroniki pod bakiem to az mi sie odechciewa grzebania a taka ładna pogoda była. A moze jest to wina tego przerywacza ,tylko jak po odpiecu go wogole, prawy kierunek miga sobie poprawnie i badz tu madry Edytowane 2 Października 2016 przez chevy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chevy Opublikowano 4 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Zaczalem mierzyc kable miernikiem i niby wszystko gra, zmierzyłem wszytko od przelaczników, kierunkow do tego modułu pod akumulatorem, odpiałem moduł zwany tsm, pozniej podpiałem i wsadziłem akumulator, po wlaczeniu stacyjki na predkosciomierzu widze czerwony klucz i nic oprocz pompy swiateł nie działa, jak to obejsc? czy to jakis uszkodozony moduł kierunkow czy jaki tryb serwis itp.? Edytowane 4 Października 2016 przez chevy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.