michal15qaz Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Witam. Posiadam TE 610 z 96r. Stary silnik bez pompy oleju. Wg servisowki siedzi w niej gaznik Dellorto PHM 40. Jakie ten gaznik oryginalnie ma wkrecone dysze ? Jaki rozmiar i gwint bo chce wymienic a nie wiem jakie mam kupic. Moze nie bede musial rozkrecac gaznika tylko ktos pomoze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 taki gaznik jest w LC4 , moze tam szukaj . Jesli ciezko pali , to zmartwie cie, regulacja PHM-a 40 to walka z wiatrakami ..wielke osob wywala go i wstawia inny bo tego nie idzie ustawic.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Ta Husqvarna to największe nieszczęście na dwóch kołach jakiem znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal15qaz Opublikowano 31 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Jak narazie sprawuje się dobrze, sitko od oleju sprawdzam często, poziom oleju takze. Nie katuje jej wiec moze troche pojeżdzę, ale nie o tym temat. Chodzi mi tylko o informację jaki gwint tam jest? Jakie dysze kupić, 5mm czy 6mm? Z regulacją tez nie mam problemu, na wolnych chodzi elegancko. Chce zmienić dysze bo mi dymi na czarno trochę i pali jak smok. Pewnie ktoś wsadził większą zeby mocy bylo więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.