Skocz do zawartości

Regulacja składu mieszanki za pomocą wakuometru.


Skrabio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na jakimś forum przeczytałem post w którym opisywano że można wyregulować skład mieszanki paliwo powietrze za pomocą wakuometra. Rzekomo gdy skład paliwo-powietrze jest dobry występuje najwyższe podciśnienie w dolocie. Gdy mieszanka jest za bogata lub za uboga to podciśnienie maleje. Wydaje się to dosyć sensowne, a jak się przekłada na praktykę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to prawdą.

Podciśnienia swoją drogą, skład paliwowo powietrzny swoją drogą. W jakimś sensie są od siebie zależne, ale metoda o jakiej wspomniałeś to nieporozumienie- nie da dobrych efektów.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam, lub jak nie gadam głupot to są przezroczyste świece zapłonowe...

Kiedy wkręcamy je do cylindra i podczas pracy silnika widzimy kolor płomienia....Kiedy ustawiamy mieszankę płomień zmienia kolor, (zależy od ilości powietrza) i o ile się nie mylę, to powinien być bladoniebieski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...