Skrabio Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Witam, na jakimś forum przeczytałem post w którym opisywano że można wyregulować skład mieszanki paliwo powietrze za pomocą wakuometra. Rzekomo gdy skład paliwo-powietrze jest dobry występuje najwyższe podciśnienie w dolocie. Gdy mieszanka jest za bogata lub za uboga to podciśnienie maleje. Wydaje się to dosyć sensowne, a jak się przekłada na praktykę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Nie jest to prawdą.Podciśnienia swoją drogą, skład paliwowo powietrzny swoją drogą. W jakimś sensie są od siebie zależne, ale metoda o jakiej wspomniałeś to nieporozumienie- nie da dobrych efektów. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Jak dobrze pamiętam, lub jak nie gadam głupot to są przezroczyste świece zapłonowe...Kiedy wkręcamy je do cylindra i podczas pracy silnika widzimy kolor płomienia....Kiedy ustawiamy mieszankę płomień zmienia kolor, (zależy od ilości powietrza) i o ile się nie mylę, to powinien być bladoniebieski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.