Skocz do zawartości

Yamaha wr 450 problem z amortyzatorem


Crovcia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem, otóz od jakiegoś czasu moje tylne zwieszenie stało się jakieś drewniane, moto stoi dość nisko i nie odbija amortyzator tylko na samym dole, jak go docisne dosc mocno, do tego czasem słysze jakiś trzask (chrupanie?) z okolic własnie amortyzatora.. co się mogło stać?

 

Mój drugi problem to światła, moto cały czas pali żarówki przód tył, co zapale przejade kawałek żarówki już spalone, zwarcia w elektryce nie ma. czym to może byc spowodowane?

 

Mam zamiar pomalowac felgi, macie jakies sposoby domowe jak to zrobić ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Bez rozbiórki niczego nie stwierdzisz, a tak w ogóle sztanga jest sucha? Kiedy ostatni raz coś było przy nim robione?

 

2. Kumpel miał identyczny problem w Hondzie, okazało się że żarówki były tak gówniane że na wybojach pękał żarnik.

 

3. Tylko nie maluj całych kół jak leci, poprzedni właściciel mojej Yamahy tak zrobił i pomalował je na srebrno, teraz nawet nie idzie szprych dobrze dociągnąć. Mam zamiar albo je wypiaskować albo kupić nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko suche, nic nie cieknie ani nic.. nie mam pojęcia za mojej kadencji nic z nim nie robilem ;)

 

żarówki zadaje takie jak tam pisze czyli tył 12/21 5w czy jakos tak a przód zwykła h4

 

właśnie niewiem strasznie podobają mi się czarne lub niebieskie fele ale niewiem czy nie lepiej zainwestować poprostu w coś innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam pojęcia za mojej kadencji nic z nim nie robilem ;)

 

A ile trwała ta kadencja? Bo może się okazać że to jest właśnie sedno sprawy czyli że nic przy nim nie robiłeś, mogłeś nieświadomie jeździć na zbyt małej ilości oleju bądź bez niego, to samo tyczy się azotu i coś mogło się w środku wysypać. Bez rozbiórki nie stwierdzisz.

 

Ps. Oglądałeś dokładnie sprężynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie jestem specem od zawieszeń ale jak się jeździ bez oleju czymś w czym powinien być to pewnie mogło się coś tam wysypać w środku. Minimum raz w roku powinno się wymienić sam olej, a przy okazji sprawdzić stan wszystkich podzespołów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz pytales o ten amortyzator z tego co pamietam...chyba z to identyczny przypadek. Koles ktory zajmuje sie tylko naprawa i serwisowaniem amorow i lag , wklejal zdjecia na srejsie z rozwalonym amortyzatorem w srodku wlasnie od WR ki - takie plastikowe cos, ala tuleja pekala i ponoc to czesty problem...tak czy owak bez rozbiorki sie nie obedzie.. Wklejalem nawet fotki jakies, w innym identycznym poscie....

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki Panowie, no nic wrka w nastepnym tygodniu leci do mechanika :/ mam nadzieje ze nie beda to jakies kosmiczne pieniadze,bo mam zamiar ja sprzedawac :/

 

 

co do żarówek mam jeszcze pytanie, z tyłu jest napisane ze ma byc 2 włokienna zarówka .. w jakim celu? skoro nie ma czujnika stopu ani nic.. zawsze pali tylko jedno włókno. moze złe zarówki montuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to standard ze 2 wloknowa ,WR fabrycznie miala homologacje wiec i stopa z pozycją . Pali zapewne zarowke pozycyjna z tylu od wstrząsow..mi tez pali i w lc4 i w vfr , zastap ja zarowką led .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używanego amortyzatora nie opłaci Ci się kupować bez sprawdzenia co jest w środku, poza tym to loteria.. Może być dobry i wytrzymać rok. A może się okazać że padnie Ci w drugi dzień i jesteś robisz krok w tył wyrzucają przy okazji trochę kasy.

Co do regeneracji to ceny zaczynają się od jakichś 300zł, w tej cenie masz rozebranie, czyszczenie, ocenę stanu podzespołów i napełnienie świeżym olejem oraz nabicie azotem. Jest to w miarę droga operacja, ale sprawne zawieszenie to przede wszystkim Twoje bezpieczeństwo. Ja na Twoim miejscu albo bym sam to zrobił jeżeli masz wiedzę i umiejętności albo oddał to komuś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak ze mój amortyzator już wgl nie odbija, do tego wahacz mam do zrobienia Ale już wszystko ogarnalem i zrobię to sam :)

 

Amortyzator mam okazję kupic za 300zł też od wrki 2005 Pan twierdzi że nie jest on wyeksplotowany i spokojnie można na nim jezdzic lata ;) i chyba na to sie skuszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...