Crovcia Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie a mam pytanie nt. Regulacji czy jak np dam sprężynę niżej to czy amortyzator bedzię twardsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Tak, skręcając sprężynę zawieszenie robi się twardsze. A co, idziesz na łatwiznę żeby skręcić ją na maksa i olać sprawę amortyzatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Nie nie, tylko póki nie mam nowego amortyzatora to mam czas żeby nauczyć się trochę regulować to zawieszenie bo nogdy nie robiłem nic z tym tylko jeździłem na takim jakim było, kolejne pytania to od czego jest srubka ta przy zbiorniku i ta na dole? Podejrzewam że też regulacja Ale po co 2? Pytania wydają się wam bebezsensowne Ale naprAwdę robię to pierwszy raz i chciałbym się trochę dokształcic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Jeżeli amortyzator jest uszkodzony to na nic Twoje regulacje, poza tym że pokręcisz sobie śrubokrętem to niczego to nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 panowie kolejny problem, postanowilem zrobic cale zawieszenie nie sam wahacz. sprawa wyglada tak ze ze wszystkim sobie radze, tylko nie z wybiciem wachacza.. w jaki sposob wy wybijacie wahacz? moj za zadne skarby nie chce wyjsc... niewiem co jest mozliwe ze jest az tak zapieczony? jest do tego jak jakis sciagacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Masz na myśli łożyska wahacza czy wahacz sam w sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 zapewne oska zapieczona ..zostaje polozyc moto na boku i popryskac np Wd40 kilka razy , potem nastepnego dnia druga strona ...i 3 dnia probowac wybijac oske..moze byc trudno Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.