hrabiamiód Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Witam, W mojej Hondzie Cg 125 z 2001 roku przestały działaś światła - obrys. Żarówkę przednią wymieniłem i wtedy zorientowałem się że to nie jest cały problem. Nie działa również "długie". Nie działa podświetlenie tablicy rejestracyjnej. ALE Działa podświetlenie zegarów, które włącza się na tym samym przełączniku co światło przednie i tylne. Kiedy naciśnięty zostanie hamulec, światło tylne - stopu - zapala się. Działają również kierunkowskazy. Jestem przekonany że jest to problem z kablami lub z bezpiecznikiem, jednak nie wiem, czy bezpieczniki które znalazłem obok akumulatora to jedyne, jakie są w motorze. Czy ktoś mógłby mi pomóc z rozwiązaniem tego zagadnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Szukaj zaśniedziałych kostek a przy nich przeżartych przewodów pod izolacją. Zaśniedziała masa i w ogóle korozja elektryczna.Miernik skraca manwery. Potrzebny jest schemat albo wiedza. Idziesz od bezpiecznika w stronę źródła światła.Potrzebny miernik i cierpliwość. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ok, a czy istnieje prawdopodobieństwo przepalenia układu, po tym jak wymieniałem żarówkę przednią, bez wcześniejszego odłączenia akumulatora? (; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ok, a czy istnieje prawdopodobieństwo przepalenia układu, po tym jak wymieniałem żarówkę przednią, bez wcześniejszego odłączenia akumulatora? (;Nie żartuj ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Tak się tylko upewniam (; sprawę rozwiązałem wizytą u mechanika. Pojawiła się jednak jeszcze inna kwestia, mianowicie zostałem poinformowany, że niebiesko - pomarańczowa rura wydechowa przy silniku (rura zmieniłą swój kolor podczas użytkowania) oznacza rozregulowany gaźnik, który trzeb zdemontować i wyczyścić, czy taka diagnoza jest sensowna? Pytam ponieważ ma mnie to kosztować 60 funtów, dla których miałem już przeznczenie innego rodzaju ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Pierwsze słyszę. Naciąga Cię. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Hmm, no to problem, bo juz po przyslowiowych ptokach... dzieki za odpowiedz w kazdym razie i szerokosci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Jak Ci odda to przepoleruj i wtedy sprawdzisz czy jego regulacja miała sens. On sugerował, że masz za uboga mieszankę co sprawia, że temp. spalin jest wysoka co moze przebarwic chrom...jednak i normalne użytkowanie też potrafi przebarwić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Zanim oddalem motor do warsztatu, zauwazylem, ze podczas zmiany z 1 na 2 bieg motor nie przyspieszal przez pierwsze dwie sekundy. Tak jak by nie dawal rady pociagnac wiecej. Mechanik wytlumaczyl mi dokladnie te sama kwestie, ktora Ty poruszyles w poprzednim poscie. Dzieki za rade, wroce i napisze co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hrabiamiód Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Po odebraniu motoru z warsztatu i tygodniu spedzonym na nim, musze przyznac, ze mechanik mial 100 % racji, wyregulowanie gaznika sprawilo, ze motor zyskal jakies 25 % mocy, dodatkowo odpala i nie gasnie przy probie dodania obrotow. Plus dodatkowo brzmi duzo lepiej (; Co do samych swiatel, to problem polegal na poluzowanym kablu w przedniej lamie, ktory ocierajac sie o sckane wew. lampy starl izolacje, co spowodowalo zwarcie i bye bye swiatla. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez hrabiamiód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 To super. Masz teraz solidnego mechanika pod ręką a to rzadkość. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.