Skocz do zawartości

Światła w Honda CG 125


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

W mojej Hondzie Cg 125 z 2001 roku przestały działaś światła - obrys. Żarówkę przednią wymieniłem i wtedy zorientowałem się że to nie jest cały problem.

 

Nie działa również "długie".

 

Nie działa podświetlenie tablicy rejestracyjnej.

 

ALE

 

Działa podświetlenie zegarów, które włącza się na tym samym przełączniku co światło przednie i tylne.

 

Kiedy naciśnięty zostanie hamulec, światło tylne - stopu - zapala się.

 

Działają również kierunkowskazy.

 

Jestem przekonany że jest to problem z kablami lub z bezpiecznikiem, jednak nie wiem, czy bezpieczniki które znalazłem obok akumulatora to jedyne, jakie są w motorze.

 

Czy ktoś mógłby mi pomóc z rozwiązaniem tego zagadnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj zaśniedziałych kostek a przy nich przeżartych przewodów pod izolacją. Zaśniedziała masa i w ogóle korozja elektryczna.

Miernik skraca manwery. Potrzebny jest schemat albo wiedza. Idziesz od bezpiecznika w stronę źródła światła.

Potrzebny miernik i cierpliwość.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a czy istnieje prawdopodobieństwo przepalenia układu, po tym jak wymieniałem żarówkę przednią, bez wcześniejszego odłączenia akumulatora? (;

Nie żartuj ;)

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się tylko upewniam (; sprawę rozwiązałem wizytą u mechanika.

 

Pojawiła się jednak jeszcze inna kwestia, mianowicie zostałem poinformowany, że niebiesko - pomarańczowa rura wydechowa przy silniku (rura zmieniłą swój kolor podczas użytkowania) oznacza rozregulowany gaźnik, który trzeb zdemontować i wyczyścić, czy taka diagnoza jest sensowna? Pytam ponieważ ma mnie to kosztować 60 funtów, dla których miałem już przeznczenie innego rodzaju ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci odda to przepoleruj i wtedy sprawdzisz czy jego regulacja miała sens. On sugerował, że masz za uboga mieszankę co sprawia, że temp. spalin jest wysoka co moze przebarwic chrom...jednak i normalne użytkowanie też potrafi przebarwić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim oddalem motor do warsztatu, zauwazylem, ze podczas zmiany z 1 na 2 bieg motor nie przyspieszal przez pierwsze dwie sekundy. Tak jak by nie dawal rady pociagnac wiecej. Mechanik wytlumaczyl mi dokladnie te sama kwestie, ktora Ty poruszyles w poprzednim poscie. Dzieki za rade, wroce i napisze co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odebraniu motoru z warsztatu i tygodniu spedzonym na nim, musze przyznac, ze mechanik mial 100 % racji, wyregulowanie gaznika sprawilo, ze motor zyskal jakies 25 % mocy, dodatkowo odpala i nie gasnie przy probie dodania obrotow. Plus dodatkowo brzmi duzo lepiej (;

 

Co do samych swiatel, to problem polegal na poluzowanym kablu w przedniej lamie, ktory ocierajac sie o sckane wew. lampy starl izolacje, co spowodowalo zwarcie i bye bye swiatla.

Edytowane przez hrabiamiód
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...