radekcezar Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Witam Posiadam Kawasaki GPZ500S z 1992 r. Przebieg 20 000 km.(chyba :) Zaczyna mi dzwonić powoli łańcuszek rozrządu. Zwłaszcza na zimnym silniku. Po łańcuszku nie widać, że do wymiany. Wina chyba leży po stronie napinacza. Ten napinacz moim zdaniem jest trochę nie dorobiony (gwint, za miast ząbków) chyba po 1994 r. zmienili na ząbkowany.Panowie może wiecie czy może napinacz pasuje z ER5, KLE 500, a może jeszcze z inny modelu.Ciężko jest dostać jakąś używkę. Może macie coś na handel :biggrin:. Jak coś to biorę. PozdrawiamWyczaiłem napinacz z ER 5 z 2000 roku. Gość daje rękę uciąć jak nie będzie pasował ;) Edytowane 14 Września 2015 przez radekcezar Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ten napinacz z pierwszej generacji to kpina jak ch*j. Pasuje z drugiej, ze er-5, zzr 600. Duzo tansze a duzo lepsze. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Dzisiaj założyłem napinacz z ER5. Różnica jest ogromna, jak dzień i noc :laugh: Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.