Croowab Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ja znalazlem info, ze luz powinien być na ssacych 0,16. Spraedź zawory czy ich nie wypaliło. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini1404 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Motor raczej dymił przy schodzeniu z obrotów... sprawdziłem kolanka to każde jest tak samo zaczadzone co jest normalne. Nie ściągałem jeszcze zaworów bo czekam na ściągacz od znajomego ale zakupiłem pastę żeby je podocierać trochę ( dobry pomysł???) . Uszczelniacze też zamówione. Problem mam tylko ze znalezieniem uszczelki pomiedzy cylinder a głowice która znajduje się na tunelu od łańcucha rozrządu (taka miedziana z gumką na około) jak juz jest w necie to ku**ewsko droga :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 A czy normalna uczczelka pod głowice nie ma wystarczającego uszczelnienia kanału łańcucha rozrządu ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martini1404 Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 wydaje mi się, że jak takową uszczelkę dali pomimo "wystarczającej" uszczelki pod głowicą to coś jest na rzeczy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.