fred94 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 witam.Jestem nowy na forum i dlatego pozdrawiam wszystkich.Niedawno zostałem nowym właścicielem vn 750,i pojawił sie problem,przy dodawaniu gazu tak od 5tys obr.zaczyna przygasać zielona kontrolka i wali w wydech,nieźle strzela,czy to początek końca altka.czy może masa lub styki.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Przy takich objawach szukałbym niełączących styków, kostek itp. Według mnie strzela bo na chwilę rozłącza zapłon o czym świadczy przerywająca kontrolka luzu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred94 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Przy takich objawach szukałbym niełączących styków, kostek itp. Według mnie strzela bo na chwilę rozłącza zapłon o czym świadczy przerywająca kontrolka luzu.Heh.obawiam się gorszego złego bo przeczyściłem wszystko co się dało i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 To odłącz regulator napięcia od altka i przeprowadź ten sam test. Jak będzie to samo to nie problem ładowania a jak nie będzie to odsyłam do tego tematu:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/133793-problem-z-ladowaniem-krok-po-kroku/ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred94 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Witam.Altek po pomiarach wydaje się dobry,napiecie na fazach po około25 v na wolnych a przy 4-5 tys.ponad 80v,przebicia nie ma,omy nie wiem,kupiłem nowy regulator ale na 5 pinów,było 6,serwis twierdzi że to nie przeszkadza,ten 6 srodkowy to nieaktywny + po stacyjce,prawda to jest?będzie pasował? r,jeszcze go nie sprawdzałem.Pozdr, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 A który to 6-ty? Wiesz jak go podłączyć? Oczywiście jest taka opcja, że to zadziała. Jeśli serwis tak twierdzi to niech da Ci schemat, opis podłączenia bo jak zamienisz bieguny to będzie pozamiatane. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred94 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A który to 6-ty? Wiesz jak go podłączyć? Oczywiście jest taka opcja, że to zadziała. Jeśli serwis tak twierdzi to niech da Ci schemat, opis podłączenia bo jak zamienisz bieguny to będzie pozamiatane.A więc tak.Ten 6-ty pin to ten środkowy dolny brązowy kabelek od strony zatrzasku.W kostkach nic nie kombinowałem i jest ok,prawie,bo napięcie ładowania dalej jest za niskie,ale jest dużo lepiej,już pali na 2 gary i idzie jak burza,sie zobaczy co dalej,oby to nie altek,może wytrzyma przez sezon a potem regenerum.Lewa w góre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.