Skrabio Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Witam. Mam dosyć nietypowy problem z moim wiaderkiem z 2002. Wykonywałem korekcje zaworów aby przygotować motocykl na sezon. Na tylnym garze jest wszystko okej, ale na przednim nie da się wyregulować zaworu wydechowego. Jeśli ustawie prawidłowy luz to strasznie sieka w silniku. Korygowałem go trzy razy i nic się nie zmieniało. W końcu go sciasnilem, na oko. I jest w miarę okej. Lecz jeszcze trochę się odzywa. Chciałbym się dowiedzieć czemu taka sytuacja ma miejsce oraz jak ustawić prawidłowo luz. Nie raz robiłem regulacje, lecz taka sytuacja przydarzyła mi się poraz pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz786 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Może ustawiasz luz na suwie wydechu zamiast na suwie sprężania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrabio Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Po odkręceniu korków z lewej strony są oznaczenia kiedy ustawiać przedni a kiedy tylni gar przecież. A zawory się ustawia na siebie sprężania, wtedy są obydwa luźne. Ja bym stawiał raczej na uszkodzenie mechaniczne, tylko za bardzo nie wiem czego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Prawdopodobnie masz uszkodzoną dźwignię zawora. Wyklepana jest środkiem przez trzon zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrabio Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Nie rozumiem. Przecież to nie dźwignia uderza w trzon zaworu tylko ta śrubka która się kręci aby wyregulować luzy Czy to by mogła być wina ze ta tuleja złotego koloru będzie uszkodzona i lata podczas pracy ? Edytowane 27 Lutego 2015 przez Skrabio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Masz rację. Spawdź tę śrubkę oraz właśnie dźwignię czy nie ma luzu na panewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skrabio Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Z drugiej strony luz na panewce bym skorygował wciskając szczelinomierz wiec podczas pracy luz się nie może zwiekszyć. Zostało mi zobaczyć ta śrubkę, ale z tego co pamietam trzon zaworu ma minimalnie większa średnice niż śrubka, wiec jeśli by się spłaszczyła to regularnie a to właśnie się koryguje przy zaworach Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.