Skocz do zawartości

Kinroad xt50-18 sprinter-wymiana silnika (szybszy,bezawaryjny)


Norek10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie,mój aktualny silnik poci się niezmiernie,jeśli nie zdąży wypocić to sam przepali,dodać do tego pękniety karter (podczas jazdy po równym terenie odpadł rozrusznik,urwały się mocowania)

Czyli podliczając wszystko naprawa lub jak słusznie określił mechanik "ratowanie tego trupa" jest kosztowne i bez sensu.

Także nie ratujemy,a wstawiamy drugie,mocniejsze,szybsze,wytrzymalsze (nie lepione z topionych łyżek).

Wymagania co do nowego silnika?

-Niskie spalanie (najlepiej 4t)

-żeby pasował na oryginalne mocowania na ramie (chcę uniknąć rzeźby,spawania,docinania,poszerzania...)

-moc jak i prędkość (silnik nie musi mieć super przyspieszenia,ale chciałbym zapiąć najwyższy bieg i bez katowania na wysokich obrotach jechać te kulturalne 90km/h)

 

Silnik nie musi mieć rozrusznika,przyzwyczaiłem się do odpalania na kopkę.

 

Fajnie jakby silnik byłby nowy,żebym miał tą pewność,że nie będę musiał po kilkuset kilometrach znowu go wymieniać.

Pomożecie z wyborem?

 

Na jednym z forum doradzono mi taki oto silnik

http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-silnik-lifan-120ccm.html

 

Dobry wybór?

wart swojej ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...