Skocz do zawartości

Norek10

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kinroad XT50-18 Sprinter
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chociwel

Osiągnięcia Norek10

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie,mój aktualny silnik poci się niezmiernie,jeśli nie zdąży wypocić to sam przepali,dodać do tego pękniety karter (podczas jazdy po równym terenie odpadł rozrusznik,urwały się mocowania) Czyli podliczając wszystko naprawa lub jak słusznie określił mechanik "ratowanie tego trupa" jest kosztowne i bez sensu. Także nie ratujemy,a wstawiamy drugie,mocniejsze,szybsze,wytrzymalsze (nie lepione z topionych łyżek). Wymagania co do nowego silnika? -Niskie spalanie (najlepiej 4t) -żeby pasował na oryginalne mocowania na ramie (chcę uniknąć rzeźby,spawania,docinania,poszerzania...) -moc jak i prędkość (silnik nie musi mieć super przyspieszenia,ale chciałbym zapiąć najwyższy bieg i bez katowania na wysokich obrotach jechać te kulturalne 90km/h) Silnik nie musi mieć rozrusznika,przyzwyczaiłem się do odpalania na kopkę. Fajnie jakby silnik byłby nowy,żebym miał tą pewność,że nie będę musiał po kilkuset kilometrach znowu go wymieniać. Pomożecie z wyborem? Na jednym z forum doradzono mi taki oto silnik http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-silnik-lifan-120ccm.html Dobry wybór? wart swojej ceny?
  2. Dziękuje bardzo za odpowiedź.Mam mały problem.Mam stary typ lampy,nie jest dzielona na 2 części,rolę długich i krótkich spełnia tylko jedna żarówka. Czy można kupić zestaw o podobnym działaniu?w jednej żarówce krótkie i dłógie?bo jeśli nie będę zmuszony kupić nową lampę,z nowszego typu,z 2 żarówkami (długie/krótkie)
  3. Możesz podlinkować?Być może to moje rozwiązanie na problemy z moim oświetleniem.Drogie to? Gdzie kupywałeś?
  4. możesz podlinkować o którą konkretnie żarówkę chodzi?przerabiałeś wtyczkę żarówki?
  5. Witam,jestem tu nowy,to mój pierwszy wpis,dotyczący mojego pierwszego motocykla (motorowera?). Problem jest dość banalny,jednak dla mnie to morze pomysłów na rozwiązanie i zero na wykonanie. Motocykl używany jest głównie jako dojazdy do pracy,a jak wszyscy wiedzą,o 5:30 jest dosyć ciemno. Światła mijania jak i długie są mało wydajne,jadąc w kompletnej nocy ciężko dostrzec co się dzieje przed kołami. Dzieje się to zarówno na niskich,jak i wysokich obrotach (na zgaszonym silniku lampy nie palą,jak w każdym innym sprinterze). napięcie będę sprawdzał na dniach,ponieważ ciężko dostać się do przedniej lampy,jutro się za to zabiorę. Z tego co wyczytałem przednie oświetlenie w tym motorku to przypadłość fabrzyczna,więc problem nie polega na naprawie,a raczej na modyfikacji. Czy jest możliwość podłączenia żarówki samochodowej?o większej mocy?czy w tej lampie jest możliwość pozycjonowania strumienia światła? Jakieś inne opcje,pomysły na poprawę oświetlenia? Dodam,że jest to rocznik 2007,a więc lampa nie jest dzielona,na środku kloszu znajduje się jedna żarówka z 2 żarnikami (długie i krótkie). Rozważam także kupno nowej lampy,dzielonej,tylko nie wiem ile to będzie kosztowało,nie wiem gdzie mogę taką zakupić (olx i alledrogo przetrzepane),i nie wiem czy wpłynie to na poprawę światła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...