Norek10 Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Jak w temacie,mój aktualny silnik poci się niezmiernie,jeśli nie zdąży wypocić to sam przepali,dodać do tego pękniety karter (podczas jazdy po równym terenie odpadł rozrusznik,urwały się mocowania)Czyli podliczając wszystko naprawa lub jak słusznie określił mechanik "ratowanie tego trupa" jest kosztowne i bez sensu.Także nie ratujemy,a wstawiamy drugie,mocniejsze,szybsze,wytrzymalsze (nie lepione z topionych łyżek).Wymagania co do nowego silnika?-Niskie spalanie (najlepiej 4t)-żeby pasował na oryginalne mocowania na ramie (chcę uniknąć rzeźby,spawania,docinania,poszerzania...)-moc jak i prędkość (silnik nie musi mieć super przyspieszenia,ale chciałbym zapiąć najwyższy bieg i bez katowania na wysokich obrotach jechać te kulturalne 90km/h) Silnik nie musi mieć rozrusznika,przyzwyczaiłem się do odpalania na kopkę. Fajnie jakby silnik byłby nowy,żebym miał tą pewność,że nie będę musiał po kilkuset kilometrach znowu go wymieniać.Pomożecie z wyborem? Na jednym z forum doradzono mi taki oto silnikhttp://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-silnik-lifan-120ccm.html Dobry wybór?wart swojej ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.