norbi_ Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2004 Wczoraj wszytsko złożyłem do kupy. Mam nowy Tłok 38,50 , szlif, głowice. Przypomne że miałem jakać dziwną głowice i niekt nie wiedizał od czego. teraz pokaże mój tłok i oceńcie... Czy ta dziórka na srodku tłoka może być spowodowana że głowica była niższa i sie wypaliła dlatego :?: Czy ten czarny osad poniżej lini pierścionków jest spowodowany cylindrem że np. były rysy, a może pierścionki :?: Teraz jestem na docieraniu, poprawcie mnie jak coś; leje mieszanke w stosunku 1:30 i zawsze kapke więcej :buttrock: , silnik nie może byc na niskich obrotach jak i nie może być żyłowany na wysokich obrotach, nie może się przegrzawać np. długa jazda na jedynce; coś jeszcze :?: :roll: Czy ten wygląd tłoka moż ebyc spowodowany czymś jeszcze :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekHelix Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 wygląd tłoka jest OK, dziurka na środku pochodzi od tego że tłok po odlaniu jest jeszcze obrabiany na tokarce o tak sie go do tokarki montuje. osad poniżej pierścieni jest normalny dla silników dwusuwowych i nieświadczy o niczym złym, tłok jest OK, a z docieraniem tez to co napiałeśjest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 NIEMOŻESZ GO PRZEGRZAĆ, bo możesz go zje*ać na amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.