M a D a F a K a Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Lc4 to natrwalszy singiel jakiego znam ale nie pozbawiony problemów eksploatacyjnych. SXC ma mały obieg bez ramy, luzy 5 tysi, olej w tej wersji 1,5-2tysie. LC4 Adventure jest bezkonkurencyjny co do prawdziwej off-turystyki. Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No to SXC jest jak dla mnie wyeliminowany...z tego samego powodu co XR650R. LC4 adv bralem pod uwage przed kupnem drz ale skreslila go waga, ponad 20 kg wiecej na masie suchej wzgledem DRZ. W DRZ przerabiam siedzenie i komfort ten sam bede mial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 no ale 10 tysi na remont, rył bym na dr350 raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) A co to jakaś ujma zrobić porządny remont DRZecie? Póki co jest najlepszym motocyklem w swojej klasie.Nie zapłaciłem tyle(podałem ceny dla zwykłego człowieka) ale gdybym musiał to bym zapłacił. No bo właśnie DRZ póki co jest najlepsza....Jako następce widziałbym co najwyżej KTM 690 ale raz że nie miałem wolnych 20 z hakiem koła na kolejny używany pojazd z kij wie jakim silnikiem a dwa że ostatnio ktoś na forum ADVD wrzucił temat z przytartym wałkiem rozrządu po 20k km od nowości i jak sam stwierdził nie jest to odosobniony przypadek... Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) a jak wlasnie nie szybko siade na 690 nawet na R ke ..za palstikowy jak dla mnie , za duzo kabelkow i kostek zwisa tu i tam ,licznik nie chlapoodporny :) - coz tu juz weszli ksiegowi a nie iznynierowie ( zreszta na LC8 i BMW GS i kilku innych markach motocyklowych to samo widac ) . Co do SXC z duzym obiegiem oleju ( bo sa z malym i duzym ) olej i zawory srubkowe co 5 tys km , odpowietrzenie ramy to odkrecenie jednej sruby kolo glowki ramy i odpalanie silnika na minute - faktycznie roboty na caly dzien :) - co do remontow to jak kazdy singiel 40 - 50 tys zrobi bez wymiany pierscieni albo tloka - co dla 60 konnego singla nie malo . Ale fakt LC4 to kawal landary , z tym sie bezsprzecznie zgodze :) . btw ponoc EXC 400 na RFSie jest calkiem trwaly , no ale chyba drz i tak jest mniej wymagajaca serwisowo . Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 No i pewnie w zaleznosci jaka wersja z obiegiem tak i rozna masa podana....Co do elektroniki i reszty w 690 to zgadzam sie z Toba. W starym dualu o ile silnik jest sprawny to nie ma w zasadzie co sie zepsuc i to jest tez bardzo duzy plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) masa jest jedna wedle manuala a nie internetu, 132 kg suchy - pol litra oleju wiecej nie wazy ponad 10 kilo. Spotkalem kiedys goscia na poligonie co zmienil sxc 625 na na salonowe 690 i zalowal pozniej tej zmiany ...wlasnie narzekal ze 690 jest niechlapoodporna , gasnie prycha i przerywa na kaluzach , a licznik juz dawo umarl ( zamoczony). Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Pol litra oleju zmienia czestosc wymiany z 1,5 na 5 tysiecy? Poza tym jednak pozostane przy swoim sprawdzonym wyborze ;) Sambor na swoje wojaze takze wybral DRZ ;) Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Songo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 spodziewam sie ze inne odprowadzenie ciepla ( przez rame) powoduje mniejsze zuzycie mechaniczne oleju i nie z 1.5 a z 2.5 tys na 5 - gdzies ty te brednie wyczytal ze olej co 1.5 tys km sie wymienia ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Nie czytałeś postu Madafaka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Lc4 na milionie łożysk z mniejszym obiegiem oleju, ciorany w terenie wymaga maksymalnie 1,5 tysia do wymiany. Można czarować i udawadniać, że się da więcej stąd się biorą nieświadomi użytkownicy lc4 ich wieczne problemy z maszyną. Nawinąłem na 640 około 35 tysięcy km i wiem co można, a co nie oraz kiedy i nigdy się nie zepsuł. Dla mnie ideałem byłby przerobiony lekko KTM exc 525/530! Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.