maciejka69 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2014 Witam,interesuje mnie jak w opisie. Proszę o info na ile przyzwoicie da się nim przemieszczać na asfalcie, jakie jest rzeczywiste spalanie, na co uważać przy kupnie itd.PozdrawiamMaciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 widzę że użytkowników klr'a jest tu jak mrówek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam!posiadam klr 600 podobna konstrukcja tylko mniejsza pojemność ja jak bym kupował jeszcze raz kawe to bym zaglądną na łańcuszek balansowy jak będzie już na max wyciągnięty będzie tłukł się o obudowę silnik będzie chodził jak sieczkarnia (oryginalny z serwisu jest dość drogi ) łańcuszek rozrządu i w jakim stanie jest lewe łożysko na wale da się je sprawdzić po ściągnięciu lewego dekla złapać za magneto i poruszać góra duł. Co do spalania jak śmigam tylko po ulicy miedzy wioskami to tak 6,5L/100km spali (nie żałuję mu gazu) a w terenie nie zbyt ciężkim do 8L/100km. Po asfalcie dosyć fajnie się śmiga dobre przyspieszenie i mój V-max wynosi 160 km/h ale komfort jazdy przy tej prędkości nie jest za dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.