sulej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Witajcie! Krótkie pytanko. Czy zmiana napięcia wstępnego sprężyny tylnego amora powinna wpływać na wysokość motocykla, czy tylko na ugięcie zawieszenia? W YZF 450 2-3 obroty pierścieniem regulacyjnym nie wpływają na wysokość. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez sulej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śliniak290 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 tylko twardość zawiechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Wpływa - przykładowo na głęboki piach poza zwiększeniem siły kompresji i odbicia zmniejsza się napięcie wstępne spręzyny tylnego amora, żeby tył osadzić jak najniżej. Zerknij to (od min. 2:50 jest właśnie o tym, o co pytasz): Edytowane 5 Grudnia 2014 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulej Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Przede wszystkim wpływa na wysokość motocykla.Pomijajac napięcie montazowe to regulując pozycję nakrętki oporowej spręzyny zmienia się jedynie wysokość motocykla poprzez zmianą położenia wyjsciowego w skoku amortyzatora. Nic poza tym. No chyba że u kogoś SAG statyczny wynosi zero lub jest ujemny. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.