Major87 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Dzięki za wskazówkę! :) Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glootik Opublikowano 28 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Jest duzo literatury ale nie w jez polskim, najwiecej po angielsku i niemiecku.Jesli interesuje cie ogolnie mechanika motocykli to rzeczywiscie trzeba by czytac wiele roznych pozycji, jezeli chodzi tylko o twoj motocykl polecam serwisowke :). Co do wibracji to o wiele wieksze znaczenie ma konstrukcja silnika ( glownie walu korbowego ) i zdolnosc asymilowania tych wibracji przez rame, nizkonstrukcja samych tlokow.Do wszystkich swoich motocykli miałam i mam serwisówki. Mnie interesują ogólne zasady działania mechanizmów w motocyklach, potencjalne problemy, jakie mogą pojawiać się przy ich użytkowaniu oraz jak tym problemom spróbować zaradzić. :wink: Wiem, że nie znajdę wszystkich przypadków, ale przynajmniej zdobędę wiedzę nieco większą niż posiada średnio inteligentna małpa. :biggrin: Literatura może być angielska. Z nią sobie poradzę. Z niemieckim nie. :) Fajne są aktualnie zamieszczane w "Motocyklu" artykuły, ale jak widać, zdarzają się babole. Poza tym dla mnie to za mało. Potrzebuję więcej. :bigrazz: Cytuj ...Gott weiss ich will kein Engel sein... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.