Skocz do zawartości

Długość płaszcza tłoka a praca silnika


Glootik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest duzo literatury ale nie w jez polskim, najwiecej po angielsku i niemiecku.

Jesli interesuje cie ogolnie mechanika motocykli to rzeczywiscie trzeba by czytac wiele roznych pozycji,

jezeli chodzi tylko o twoj motocykl polecam serwisowke :).

 

Co do wibracji to o wiele wieksze znaczenie ma konstrukcja silnika ( glownie walu korbowego ) i zdolnosc asymilowania tych wibracji przez rame, niz

konstrukcja samych tlokow.

Do wszystkich swoich motocykli miałam i mam serwisówki. Mnie interesują ogólne zasady działania mechanizmów w motocyklach, potencjalne problemy, jakie mogą pojawiać się przy ich użytkowaniu oraz jak tym problemom spróbować zaradzić. :wink: Wiem, że nie znajdę wszystkich przypadków, ale przynajmniej zdobędę wiedzę nieco większą niż posiada średnio inteligentna małpa. :biggrin: Literatura może być angielska. Z nią sobie poradzę. Z niemieckim nie. :) Fajne są aktualnie zamieszczane w "Motocyklu" artykuły, ale jak widać, zdarzają się babole. Poza tym dla mnie to za mało. Potrzebuję więcej. :bigrazz:

...Gott weiss ich will kein Engel sein...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...