alexander Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witam, Temat ma byc miejscem, w którym posiadacze lub osoby, które kupują/kupowały ale np odpuściły mogą napisać na co należy zwrócić uwagę podczas zakupu YAMAHY FZ1 S lub FZ1 N z roczików 2006 i powyżej. Uwagi powinny dotyczyć podzespołów:- które się psują i są nierzadko powodem sprzedaży ze względu na koszta,- elementów motocykla, które bardzo często podczas ślizgów i innych przygód ulegają zniszczeniu i mogą pozwolić rozpoznać przygodę,-elementów, które zwyczajnie podczas eksploatacji się zużywają i choć nie są groźne mogą dać pretekst do negocjowania ceny. Oczywiście uwagi dotyczące charakterystycznych zgrzytów, puków i stuków też są mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Podbijam, czy zamiast FZ1 lepiej poczekać i wejść w cb 1000r? Czy w FZ1 kosztem koni weszło nieco niutków w dolnym zakresie obrotów czy zwyczajnie/marketingowo obcięto mu ja.. znaczy moc żeby nie był konkurencją dla r1? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Hej, Jak już pewnie kilka osób zauważyło planuję nabyć FZ1. Chciałem zapytać czy w nim podobnie jak w FZ6 można znaleźć fabrycznie wybite ostatnie 5 cyfr numeru ramy na: obu felgach, wahaczach, lagach oraz silniku? Jeśli tak to gdzie można ich szukać? Oczywiście nieco dokładniej niż "no na feldze";] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos1989 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Witam widzę ze jesteś z okolić ja mam fz1 N 2006 rok.Wymieniłem wydech na yoshimure i wywaliłem kata i jest duzo lepiej z dołem izapie.... :biggrin: az miło a dzwięk :ohmy: . Moja pracuje idelanie.. myślałem nad jej sprzedażą i kupic taką samą ale S ale ze wzgledu na jej stan i bezwypadkowość [zadnego szlifa].Przesiadłem sie z szerszenia :) i miała być szlifierka ale padło na fz1n. Pozycja mi nie odpowiadała:). Ile zamierzasz wydać na fz1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) A chcesz jeszcze sprzedać? ;) Edytowane 28 Marca 2015 przez alexander Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos1989 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Zastanawiam się. Mozemy się spotkać pod samolotem w czwartek jak bedzie pogoda? bo obecnie jestem w Niemczech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Uh, w czwartek niestety nie dam rady bo cały dzień pracuję, a mam bardzo długi dzień pracy. Generalnie temat można obgadać bo ja też na kupno mega ciśnienia nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian28 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam ostatnim czasy zacząłem rozglądać się za kolejnym moto wcześniej jeździłem Hornetem 600 i dwa ostatnie sezony Gixerem 750 k2. Mógłby mi ktoś przybliżyć jak z awaryjnoscią moto i na co zwrócić uwagę przy zakupie. O osiągi raczej się nie boję domyślam się po Horci co się dzieje na litrowy nakedzie. Dodam, że jak dla mnie postanowiłem przeznaczyć dość duże pieniądze na kolejny moto mianowicie 17 tys. Znalazłem ostatnimi czasy ładnego fzeta 1N za 16,5 09 z kompletem papierów 3 kluczami zmieniona puchą i papierami serwisowymi przebieg 27 000 podobno do potwierdzenia w serwisie. Dzięki i czekam na rady.Damian Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez Damian28 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 Mam od niedawna fz1s i poza zerowa awaryjnoscia zauwazylem kilka wad:-Emituje duzo ciepla co czuc na nogach i szybko sie grzeje do temp wentylatora-Siedzenie twarde. Po 200 km dupa czuje-Za długi 1 bieg, cierpi na tym ruszanie oraz manewry na parkingu Pozatym jestem zadowolony. Najwieksza zaleta to elastyczny silnik oraz swietne prowadzenie w kazdej predkosci. Przyjemna jest tez jazda z malymi predkosciami. Nie meczy jak np na sportcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.