theodor. Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 KTM EXC 200 2010 Jako totalny laik który w przypadku silników 2-suwowych zatrzymał się na etapie wsk i mz potrzebuję konsultacji. Upaliła mi sie krawędź listka zaworu membranowego.Co ciekawe tylko jednego listka, drugi jest jak nowy. Oryginalny zawór Boyesen. I tutaj pytanie. Czy jest to standardowa usterka wynikająca z eksploatacji czy objaw i konsekwencja innej niesprawności? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ustawienie zapłonu do sprawdzenia.Dzieje się też tak podczas mulenia dwusuwa tzn jazdy poniżej wolnych obrotów biegu jawołego Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.