Skocz do zawartości

Katalizator


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnosnie katalizatora w motocyklu harley davidson street glide z 2011 roku,wersja amerykanska.

-Czy ten motocykl posiada katalizator i w ktorym miejscu?

-Czy jego usuniecie poprawi czy pogorszy przeplyw spalin?teoretycznie powinno poprawic wylot spalin.

-Chce zalozyc wydechy "rinehart" -coby poprawic dzwiek/klank silnika-jest beznadziejny-czy ma to sens?

Prosze o wszystki mozliwe sugestie/podpowiedzi,za ktore z gory dziekuje.

Moze jakas dyskusja sie wywiaze?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katalizator masz w miejscu łączenia się rur kolektorów.Mam taki u siebie i zmienione końcówki wydechu.Na razie to wystarczy i nie planuję usuwania kata.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk jest ok ,nie za głośno co ważne w długich trasach.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana końcówek wydechu(tłumików) to moim zdaniem,pierwsza rzecz jaką należy wykonac,jeśli komuś zależy na gangu silnika.Seryjne tłumiki są bardzo wytłumione.Katalizator "psuje" dżwięk dodatkowo.

Niektórzy wymieniają seryjne kolektory w rocznikach 2010-2013 na seryjne(system 2-1-2) z rocznika 2009 czyli takie same ale bez katalizatora.Inny,droższy wariant to kolektory tzw True Dual(bez wspolnej komory gazów,czyli system 2-2)Np. V&H Power Duals lub V&H Dresser Duals.

Końcówki Rinehart 4 (cale) to bdb wybór.Sam takich używam.Dżwięk jest przede wszystkim super basowy.Reinehart 3.5,starszy model jest mniej basowy i bardziej głośny.W ogóle,to Rinehart 4 jest tylko nieznacznie głośniejszy niż seryjne tłumiki ale ma o wiele większy bas.W czasie jazdy nie dokucza tak bardzo a daje radośc.I o to chodzi.Jedyny minus to cena.W USA ok 420 usd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...