mariusz piotr Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Mam pytanie odnosnie katalizatora w motocyklu harley davidson street glide z 2011 roku,wersja amerykanska.-Czy ten motocykl posiada katalizator i w ktorym miejscu?-Czy jego usuniecie poprawi czy pogorszy przeplyw spalin?teoretycznie powinno poprawic wylot spalin.-Chce zalozyc wydechy "rinehart" -coby poprawic dzwiek/klank silnika-jest beznadziejny-czy ma to sens?Prosze o wszystki mozliwe sugestie/podpowiedzi,za ktore z gory dziekuje.Moze jakas dyskusja sie wywiaze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Katalizator masz w miejscu łączenia się rur kolektorów.Mam taki u siebie i zmienione końcówki wydechu.Na razie to wystarczy i nie planuję usuwania kata. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) A jak z dzwiekiem przy zmienionych koncowkach/ozyl jakos,ma glebszy dzwiek,ladniej gulgoce? Edytowane 26 Października 2014 przez mariusz piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Dźwięk jest ok ,nie za głośno co ważne w długich trasach. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Wymiana końcówek wydechu(tłumików) to moim zdaniem,pierwsza rzecz jaką należy wykonac,jeśli komuś zależy na gangu silnika.Seryjne tłumiki są bardzo wytłumione.Katalizator "psuje" dżwięk dodatkowo.Niektórzy wymieniają seryjne kolektory w rocznikach 2010-2013 na seryjne(system 2-1-2) z rocznika 2009 czyli takie same ale bez katalizatora.Inny,droższy wariant to kolektory tzw True Dual(bez wspolnej komory gazów,czyli system 2-2)Np. V&H Power Duals lub V&H Dresser Duals.Końcówki Rinehart 4 (cale) to bdb wybór.Sam takich używam.Dżwięk jest przede wszystkim super basowy.Reinehart 3.5,starszy model jest mniej basowy i bardziej głośny.W ogóle,to Rinehart 4 jest tylko nieznacznie głośniejszy niż seryjne tłumiki ale ma o wiele większy bas.W czasie jazdy nie dokucza tak bardzo a daje radośc.I o to chodzi.Jedyny minus to cena.W USA ok 420 usd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz piotr Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Fajnie dzieki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otmar Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Tu masz link video do Rinehart 4 + seryjny kolektor.Filmik,który mnie 2 lata temu przekonał do zakupu tych końcówek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.