Skocz do zawartości

Czeka mnie wymiana Cylindra, tłoków, pierścieni i wału ?


TakeMyTM
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, kupiłem niedawno Magnus Moto WJ50 Vento. Motor nie miał mocy, nie potrafił podjechać na 2 pod górkę (nie stroma) obroty spadały mimo że miałem gaz na maksa. Okazało się że nie było na zaworach (nie wiem czy dobrze to ujmę) śrubki kontrującej. Daliśmy śrubkę, ok otrzymał moc, jechał !!!. Ale teraz znowu problem bo tak, odpala ciężko, czy ciepły czy zimny gaśnie. Obroty spadają z 2000 na 1500 i gaśnie. Jak go odpalę to po lewej stronie mam biegi, nad nimi z jakiegoś miejsca leci dym jak dodam gazu. Trudno go zauważyć lecz jak gdzieś pojadę i powącham lewą nogawkę to czuć jak by śmierdziała spalonym olejem. I do was kieruję pytanie czemu z tego miejsca leci dym?, dlaczego znowu tracę na mocy nawet gdy jadę sam. Dochodzi mi na luzie do 5000 tyś obrotów i pierdzi oraz przerywa. Czego to jest wina?. Pozdrawiam.

 

Ps zapomniałem dodać że nawet jak jadę na 1 dojdzie do 5000 i przerywa.

Edytowane przez TakeMyTM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej na skup metali oddac to chińskie badziewie i kupic uzywanego wlocha lub japonca

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...