VTR1000F Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam, chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym sprawdzić cewki zapłonowe z Hondy VTR 1000 Firestorm, gdy mam je wymontowane z motocykla, producent nie podaje wartości rezystancji jedynie podaje jakie powinno być napięcie szczytowe, lecz to mogę tylko sprawdzić w motocyklu. Problem jest taki że na obrotach jałowych, jakby wypada zapłon, strzela w wydech co jakiś czas, przy schodzeniu z obrotów też wali w wydech, myślałem że to wina zaworów ale wczoraj pomierzyłem luzy i jednak nie jest tak źle. Proszę o rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Po wymontowaniu cewkę zapłonową możesz sprawdzić tylko jak jest całkowicie zepsuta. Z tymi objawami, co opisujesz to wygląda na zbyt ubogą mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTR1000F Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 A czy może być przez zbyt bogatą mieszankę? Jak wiadomo w VTR są te plastikowe krućce od linek ssania, i niestety kiedyś gwinty mi się ukręciły i po przeróbce nie jest to do końca sprawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Jednym słowem jak będziesz miał źle ustawione gaźniki to będą takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.