Fox199 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Witam wszystkichNiedawno kupiłem wymienioną w temacie Honde nx 125. Przy okazji wymiany opony zauważyłem spore luzy na tylnej zębatce, po rozebraniu okazało sie ze sa to zużyte gumy zbieraków Stare zbieraki wyglądały tak (rozcięte żeby wyjąć z piasty)http://files.tinypic.pl/i/00579/5butqtfbeo1q.jpg Zamówiłem nowe, wymieniłem wszystko super, zero luzu, Po +- 300km luzy powróciły do stanu pierwotnego zębatka lata na wszystkie strony. Zgłupiałem, rozebrałem ponownie i oto co zobaczyłem: Zbieraki po przejechanych 300km:http://files.tinypic.pl/i/00579/pd14737l94wc.jpghttp://files.tinypic.pl/i/00579/uzbr0vupjjez.jpgWszystkie 4 gumy wytarte praktycznie do zera wkierunku ciągniecia koła przez śruby zębatki I tutaj pytanie do bardziej doświadczonych, może ktoś zetknał się z problemem:Co mogło być przyczyną tak szybkiego zużycia? Nie wierze że części ktore kupiłem (dokładnie stąd: http://www.wemoto.pl/bikes/honda/nx_125_k_s_f_transcity_italy/89-99/picture/cush_drive_rubber_-_set/ ) mogły być aż tak kiepskie żeby rozsypać sie po 300km, gdzie powinny wytrzymać przebiegi liczone w tysiącach Chwilowo dopóki nie wymyśle przyczyny zjawiska zastosowałem prowizoryczne rozwiązanie, nawciskałem zwinietą dętke w miejsce wytarej gumy :) I o dziwo po kilkudziesieciu km luzy na zębatce są zerowe :) Niżej zdjęcia tymczasowego rozwiązania: http://files.tinypic.pl/i/00579/ek608whods6i.jpghttp://files.tinypic.pl/i/00579/2kckwdtls4mp.jpg Swoją drogą, jak sie nieraz przekonałem prowizorka często okazuje sie najtrwalszym rozwiązaniem, więc możliwe że tak już zostanie jeżeli luzy nie będą sie powiększać :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Wygląda to jednak na gówniany materiał a tymbardziej, że prowizorka nie wykazuje zużycia w tak szybkim czasie. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Czy te tuleje wchodzace w gume sa stare czy wymienione? Jak stare to moga byc owalne i rozbijac gume Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fox199 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Caly element jest nowy, wewnętrzne tuleje fabrycznie są jakby sklejone z gumą tworząc jeden element jako całość i oczywiśćie były proste, na zdjeciach są osobno bo poprostu wytarły gume i wyleciały jak zdjąłem zębatke. Istnieją natomiast bardzo niewielkie luzy między śrubami mocującymi zębatke a wyżej wspomnianą wewnętrzną tuleją, natomiast są to ułamki milimetra a sama zębatka wchodzi w nie i tak z niewielkim oporem wiec nie sądze żeby to był problem Swoją drogą: kolejne kilkadziesiąt kilometrów na załatanych dętką zbierakach i zero luzu na zębatce, jako rozwiązanie tymczasowe jaknajbardziej polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 27 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2014 Chyba jedyne rozsądnie wytłumaczenie to takie, że kupiłeś zamienniki średniej jakości :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 albo sruby zebatki wybite Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.