novymivo Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Hej drodzy forumowicze.Mam dylemat. Motocykl xj 600 s 1999 café racer.Oto co mnie trapi :przez moja glupote spalilem modul zaplonu, cewke bezpiecznik I wiazke od kill switch-a JAK : przykrecilem sygnalizator dzwiekowy do jednej ze srub od mocowania prawej cewki, zwarlo sie I oto efekt. Brak iskry dla prawej cewki ( faja 2,3) spalony modul w miejscu oodpowiedzialnym za prawa cewke.Teraz :-wymienilem wszystkie uszkodzone elementy LADNIE ZAPALIL ROWNO, ale po 10 minutach od zapalenia motocykla, stracil znowu iskre dla prawej cewki (2.3), lewa cewka dalej daje iskre. Co moze byc powodem takiej sytuacji . Czyzby znowu modul padl ,a raczej element dajacy iskre dla prawej cewki ( lewa cewka dalej ma iskre na nowym module).Co powinienem sprawdzic : impulsator ( 391 ohm na zlaczce wiec ok), moze alternator cos mi przepala (odlacze nastepnym razem), regularor nampiecia dawal 14.4 v ( gdy motocykl chodzil po wymianie modulu , cewki, bezpiecznika I wiazki od killswitch-a).MOJE PYTANIE :zanim wymienie modul I znowu mi padnie po paru minutach dla prawej cewki, co mam sprawdzic I jak ? Napewno zmienie cewki miejscami aby ja wykluczyc, martwi mnie jednak to ze pewnie modul znowu padl a raczej element odpowiedzialny za sterowanie prawa cewka) tylko dlaczego :( ?Z gory dziekujeGrzesiekZa udzielenie konkretnej I trafnej odpowiedzi stawiam dobry trunek z dostawa do domu. Dziekuje raz jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Zamien cewki zanim cokolwiek zrobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novymivo Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Zamien cewki zanim cokolwiek zrobiszHej mongor, tak to mam w planach aby wykluczyc ze tym razem to cewka sie popsula, ale szczerze w to watpie.Jakies inne sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novymivo Opublikowano 4 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 UWAGA UWAGAMotocykl naprawiony co zrobilem :-wszystkie wtyki , zlaczki, kostki spryskane cleaner do elektroniki oraz nalot zeskrobany jak byl.- 2 kable dodalem i podmienilem , +12 do cewki , oraz kabel od modulu do cewki (szary)- masa do silnika odkrecone, papier scierny itp- wymienilem alternator oraz regulator napiecia (wczesniej mialem non stop 14.4 v podjerzewam ze cos dawalo tam zwarcie) teraz mam od 12.7 do 13.8 V jak powinno byc.PALI PALI PALI :D yupi ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.