Skocz do zawartości

Problem z Kawasaki KMX 125


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak rozebrałeś komara to i rozbierzesz Japonię, wbrew pozorom te silniki dużo się nie różnią. Szczelinomierzem zmierzysz przerwę pomiędzy pierścieniami w cylindrze i luz korby, a do cylindra znajdź jakiegoś majsterkowicza

wolę rozebrać go z poprzednim właścicielem on wie ocb. Siedzi w tym od paru lat.

 

Jeśli nikasil jest zarysowany można jakoś go jeszcze uratować, czy odrazu wymiana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuleja albo nowy cylinder

oby był cały, jeśli się mu cos stało, to kasy na tuleje i tłok nie uzbieram do wiosny :banghead: jutro się okaże jak rozbiorę :blush:

 

Już masz pewnie po Nikasilu. Pierwsza zasada po kupnie enduro/crossa mówi o ściągnięciu cylindra i diagnozie stopnia użycia zestawu tłok/cylinder/korba. Co do odpalania bez ssania na zimnym to jest to objaw zbyt bogatej mieszanki.

a co do kupna motoru, to nie było tak że go kupiłem nic nie sprawdzjąc, nie chcąc grzebać a w szybki sposób sprawdzić stan tłoka zdjąłem dyfuzor wsadziłem palce i już wtedy bez szczelinomierza i bez ściągania głowicy dało się wyczuć luz, powiedziałem to poprzedniemu właścicielowi, zajrzał i powiedział, eeeee chłopie na tym pojeździsz jeszcze minimum 2 lata, gdy się zarzekłem że ma luzy to on powiedział że tak wygląda dotarty tłok, no to k*rwa dotarłem że mam teraz do wymiany tłok a i może do wymiany nicasil tak mnie załatwil :angry: a ja głupi uwierzyłem i nie wymieniłem na nowy :banghead:

 

post-78123-0-12136200-1409244466_thumb.jpg

 

oby był cały, jeśli się mu cos stało, to kasy na tuleje i tłok nie uzbieram do wiosny :banghead: jutro się okaże jak rozbiorę :blush:

 

a co do kupna motoru, to nie było tak że go kupiłem nic nie sprawdzjąc, nie chcąc grzebać a w szybki sposób sprawdzić stan tłoka zdjąłem dyfuzor wsadziłem palce i już wtedy bez szczelinomierza i bez ściągania głowicy dało się wyczuć luz, powiedziałem to poprzedniemu właścicielowi, zajrzał i powiedział, eeeee chłopie na tym pojeździsz jeszcze minimum 2 lata, gdy się zarzekłem że ma luzy to on powiedział że tak wygląda dotarty tłok, no to k*rwa dotarłem że mam teraz do wymiany tłok a i może do wymiany nicasil tak mnie załatwil :angry: a ja głupi uwierzyłem i nie wymieniłem na nowy :banghead:

 

attachicon.gifWP_000409.jpg

to fotka mojego tłoka, co najlepsze to nie wygląda jak uszczerbienie tylko jak by to było orginalne wcięcie, poprzedni właściciel tak że powiedział że jest to orginalne nacięcie a nie uszczerbienie, cylinder ma takie samo wcięcie bez żadnych rys w środku.

Czy jest to możliwe że to jest orginalne wcięcie ? na tłoku też nie ma żadnych rys :blink: sam już nie wiem poprzedni właściciel powiedział że dramatyzuje i mam go złożyć spowrotem. wy mi doradźcie co mam zrobić :cool:

 

Poczytałem na internecie i dowiedziałem się że jest to wycięcie w płaszczu tłoka w celu zwiększenia zakresu pracy korbowodu, a nie żadne uszczerbienie :) ale mnie nastraszyliście z tą wymianą tłoku i nicasilu :biggrin: jutro biorę się za składanie wsystkiego spowrotem :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...