ziniu Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Jak rozebrałeś komara to i rozbierzesz Japonię, wbrew pozorom te silniki dużo się nie różnią. Szczelinomierzem zmierzysz przerwę pomiędzy pierścieniami w cylindrze i luz korby, a do cylindra znajdź jakiegoś majsterkowiczawolę rozebrać go z poprzednim właścicielem on wie ocb. Siedzi w tym od paru lat. Jeśli nikasil jest zarysowany można jakoś go jeszcze uratować, czy odrazu wymiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 tuleja albo nowy cylinder Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziniu Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 tuleja albo nowy cylinderoby był cały, jeśli się mu cos stało, to kasy na tuleje i tłok nie uzbieram do wiosny :banghead: jutro się okaże jak rozbiorę :blush: Już masz pewnie po Nikasilu. Pierwsza zasada po kupnie enduro/crossa mówi o ściągnięciu cylindra i diagnozie stopnia użycia zestawu tłok/cylinder/korba. Co do odpalania bez ssania na zimnym to jest to objaw zbyt bogatej mieszanki.a co do kupna motoru, to nie było tak że go kupiłem nic nie sprawdzjąc, nie chcąc grzebać a w szybki sposób sprawdzić stan tłoka zdjąłem dyfuzor wsadziłem palce i już wtedy bez szczelinomierza i bez ściągania głowicy dało się wyczuć luz, powiedziałem to poprzedniemu właścicielowi, zajrzał i powiedział, eeeee chłopie na tym pojeździsz jeszcze minimum 2 lata, gdy się zarzekłem że ma luzy to on powiedział że tak wygląda dotarty tłok, no to k*rwa dotarłem że mam teraz do wymiany tłok a i może do wymiany nicasil tak mnie załatwil :angry: a ja głupi uwierzyłem i nie wymieniłem na nowy :banghead: oby był cały, jeśli się mu cos stało, to kasy na tuleje i tłok nie uzbieram do wiosny :banghead: jutro się okaże jak rozbiorę :blush: a co do kupna motoru, to nie było tak że go kupiłem nic nie sprawdzjąc, nie chcąc grzebać a w szybki sposób sprawdzić stan tłoka zdjąłem dyfuzor wsadziłem palce i już wtedy bez szczelinomierza i bez ściągania głowicy dało się wyczuć luz, powiedziałem to poprzedniemu właścicielowi, zajrzał i powiedział, eeeee chłopie na tym pojeździsz jeszcze minimum 2 lata, gdy się zarzekłem że ma luzy to on powiedział że tak wygląda dotarty tłok, no to k*rwa dotarłem że mam teraz do wymiany tłok a i może do wymiany nicasil tak mnie załatwil :angry: a ja głupi uwierzyłem i nie wymieniłem na nowy :banghead: WP_000409.jpgto fotka mojego tłoka, co najlepsze to nie wygląda jak uszczerbienie tylko jak by to było orginalne wcięcie, poprzedni właściciel tak że powiedział że jest to orginalne nacięcie a nie uszczerbienie, cylinder ma takie samo wcięcie bez żadnych rys w środku.Czy jest to możliwe że to jest orginalne wcięcie ? na tłoku też nie ma żadnych rys :blink: sam już nie wiem poprzedni właściciel powiedział że dramatyzuje i mam go złożyć spowrotem. wy mi doradźcie co mam zrobić :cool: Poczytałem na internecie i dowiedziałem się że jest to wycięcie w płaszczu tłoka w celu zwiększenia zakresu pracy korbowodu, a nie żadne uszczerbienie :) ale mnie nastraszyliście z tą wymianą tłoku i nicasilu :biggrin: jutro biorę się za składanie wsystkiego spowrotem :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziniu Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Witam.Moto już złożone :biggrin: przyczyną trudnego odpalania i wchodzenia na obroty, okazał się króciec gaźnikowy, który dostawał lewe powietrze :huh: pozostało tylko wyregulować gaźnik i kita do lasu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.