kosmaty Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 siemaneczko może wy mi pomożecie bo mam ochote rozszarpać mojego mechanika.Otóż po 2 tyg wymyślania co może być nie tak i wydaniu paru setek na graty które nie poprawiły nic odebrałem dziś moto z warsztatu po zapewnieniach mechanika że jest ok. O to co się dzieje, kranik w pozycji res wszystko działa jak należy, jak przełączam na on moto się muli, dusi i w końcu gaśnie, po przestawieniu na res znów jest ok? Co to może być, czy jest możliwość złego zmontowania samego kranika, bo przyznam się szczerze że kiedyś go rozbierałem i naprawiałem zestawem naprawczym. W pozycji ON wyraźnie słychać jak pompa próbuje zasysać paliwo którego nie ma w wężu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Zatkał się, przedmuchaj go, albo rozbież i wyczyść, nieraz jakaś uszczelka spuchnie i przytyka przepływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmaty Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 już go czyściłem, złożyłem ponownie i nadal dupa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 To zdejmij przewód paliwowy i zobacz jak leci paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.