piecu Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam. Mam problem ze skuterem - silnik Sym Jet Euro X 50 (z cylindrem 70 ccm).Skuter gdy jest zimny pali, przyspiesza i jedzie bez problemów (V-MAX 90 km/h). Jednak gdy jest już nagrzany po kilku minutach jazdy... ma zdecydowanie mniej mocy, słabe przyspieszenie, jego v-max wynosi już 60 km/h na full manetce(bardziej buczy niż jedzie) i wydobywa się dziwny metaliczny dźwięk z silnika(?) 9-11 sekunda, 44-57 sekunda.Jak postoi i ochłodzi się chwilę to znowu ma super przyspieszenie i prędkość maksymalną. Pali bez problemów na zimnym i ciepłym silniku za 1-2 razem. Pierścienie wymieniane były ze 400 km temu(docierane 200 km). Druga sprawa to taka, że dmucha ciepłym powietrzem z tej okolicy:http://zapodaj.net/5d0c65dd311fd.jpg.html Skuter z tym silnikiem mam od niedawna, więc niezbyt ogarniam problemy silników 2T :)Gdyby ktoś był w stanie mi pomóc to będę naprawdę wdzięczny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 przegrzewa sięgaźnik do regulacji lub brak chłodzenia, obudowa cylindra cała ?, powinno dmuchać pod skuter Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Obudowa naprawiona(teraz jest w porządku), jednak brak rezultatów.Gaźnik posiada dyszę o90, śrubka od mieszanki na 1.5-4 obrotu wykręcona i próbowane. Na wszystkich kombinacjach tak samo się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.