Skocz do zawartości

Pytanie o rozrząd Suzuki DR600 i jeszcze coś...


meter30
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Powoli dochodzę do ładu z moim DR600, ale ciągle słabo odpala, mało tego jakieś 50 km temu trochę osłabł. Elektryka OK, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, pomyślałem, że rozrząd więc odkręcam po raz któryś pokrywę głowicy żeby ustawić, i ku mojemu zdziwieniu brak jednego regulatora zaworu ssącego - silnik pracował na 3 zaworach, a regulator się odkręcił w takcie jazdy i leży pewnie gdzieś w silniku, szczęście, że go nigdzie nie wcięło i wszystko działa. I to jedno z moich pytań - jak to wyciągnąć bez rozpoławiania silnika, gdzie on może być? próbowałem grzebać magnesem na elastycznym pręcie przez otwór na łańcuch rozrządu w cylindrze, ale nic nie wydostałem...

 

Drugie pytanie jest takie - czy przy ustawianiu rozrządu muszę ściągać lewy dekiel silnika, żeby zgrać znak na kole magnesowym ze znakiem na karterze, czy wystarczy że odkręcę wizjer (z góry lewego dekla na klucz 17) i ustawię znak na kole magnesowym pośrodku wizjera? I do tego oczywiście kreski na wałku rozrządu poziomo.

Jeśli wystarczy ustawienie przez wizjer to oznaczałoby, że mam przestawiony rozrząd o 1 ząbek chyba, że ów otwór nie pokrywa się ze znakiem do ustawiania który jest widoczny po demontażu lewego dekla.

 

Pomóżcie z tym bo czuję, że to już ostatnia rzecz (poza oświetleniem) która stoi na przeszkodzie pełnej sprawności mojej DR-ki

Edytowane przez meter30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym zdjąć miskę i tam poszukać. Jeśli w niej nic nie znajdziesz,to zrzuć dekiel od strony sprzęgła i wtedy szukać -będzie więcej miejsca.

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ustawienia rozrzadu masz owe okienka , a srubki do regulacji szukaj pod pokrywami , spusc olej , jesli nie znajdziesz to lezy gdzies w skrzyni a wtedy tylko polowienie silnika zostaje

 

p.s tu nie ma miski olejowej , silnik dzielony poprzecznie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...