meter30 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Witajcie. Powoli dochodzę do ładu z moim DR600, ale ciągle słabo odpala, mało tego jakieś 50 km temu trochę osłabł. Elektryka OK, gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, pomyślałem, że rozrząd więc odkręcam po raz któryś pokrywę głowicy żeby ustawić, i ku mojemu zdziwieniu brak jednego regulatora zaworu ssącego - silnik pracował na 3 zaworach, a regulator się odkręcił w takcie jazdy i leży pewnie gdzieś w silniku, szczęście, że go nigdzie nie wcięło i wszystko działa. I to jedno z moich pytań - jak to wyciągnąć bez rozpoławiania silnika, gdzie on może być? próbowałem grzebać magnesem na elastycznym pręcie przez otwór na łańcuch rozrządu w cylindrze, ale nic nie wydostałem... Drugie pytanie jest takie - czy przy ustawianiu rozrządu muszę ściągać lewy dekiel silnika, żeby zgrać znak na kole magnesowym ze znakiem na karterze, czy wystarczy że odkręcę wizjer (z góry lewego dekla na klucz 17) i ustawię znak na kole magnesowym pośrodku wizjera? I do tego oczywiście kreski na wałku rozrządu poziomo.Jeśli wystarczy ustawienie przez wizjer to oznaczałoby, że mam przestawiony rozrząd o 1 ząbek chyba, że ów otwór nie pokrywa się ze znakiem do ustawiania który jest widoczny po demontażu lewego dekla. Pomóżcie z tym bo czuję, że to już ostatnia rzecz (poza oświetleniem) która stoi na przeszkodzie pełnej sprawności mojej DR-ki Edytowane 30 Czerwca 2014 przez meter30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Proponowałbym zdjąć miskę i tam poszukać. Jeśli w niej nic nie znajdziesz,to zrzuć dekiel od strony sprzęgła i wtedy szukać -będzie więcej miejsca. Edytowane 1 Lipca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 o ustawienia rozrzadu masz owe okienka , a srubki do regulacji szukaj pod pokrywami , spusc olej , jesli nie znajdziesz to lezy gdzies w skrzyni a wtedy tylko polowienie silnika zostaje p.s tu nie ma miski olejowej , silnik dzielony poprzecznie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.