Skocz do zawartości

Squish gap


skalim1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam EXC300, ciekawi mnie modyfikacja 'Squish gap'. Podobno to jest pierwsza sprawa do optymalnego ustawienia motocykla. Rozumiem że mierzy się odległość GMP tłoka do głowicy i planuje się głowicę żeby jej wysokość była optymalna. Po takiej operacji na pewno wzrasta kompresja - jest to efekt pożądany czy należy powiększać zawór wydechowy żeby kompresja została na tym samym poziomie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silnikach skuterkowych gdzie są wkładane wyczynowe cylindry do ustawienia squishu są odpowiednie uszczelki ktorymi podnosimy bądź obniżamy cylinder w celu idywidualnego doboru momentu :) im mniejsza komora spalania tym bardziej tłok w gmp nie otwiera kanałow powodując gorszy moment obrotowy z niskich parti obrotów najlepiej jest wymierzyć przestrzeń tłoka od głowicy sprawdzić ile tego jest i potem splanować a jesłi tłok nie schodzi poniżej kanałow tzn denko nie odsłania ich możemy podtoczyć denko wykonując obniżenie by tłok otwierał kanały max plus splanowanie głowicy w taki sposób uzyskujemy powiększoną kompresję oraz wiekszy moment obrotowy już z dolnej parti obrotów aż po samą górę ponieważ nasz cylinder będzie lepiej zasilany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...