skalim1 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witam,Mam EXC300, ciekawi mnie modyfikacja 'Squish gap'. Podobno to jest pierwsza sprawa do optymalnego ustawienia motocykla. Rozumiem że mierzy się odległość GMP tłoka do głowicy i planuje się głowicę żeby jej wysokość była optymalna. Po takiej operacji na pewno wzrasta kompresja - jest to efekt pożądany czy należy powiększać zawór wydechowy żeby kompresja została na tym samym poziomie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 w silnikach skuterkowych gdzie są wkładane wyczynowe cylindry do ustawienia squishu są odpowiednie uszczelki ktorymi podnosimy bądź obniżamy cylinder w celu idywidualnego doboru momentu :) im mniejsza komora spalania tym bardziej tłok w gmp nie otwiera kanałow powodując gorszy moment obrotowy z niskich parti obrotów najlepiej jest wymierzyć przestrzeń tłoka od głowicy sprawdzić ile tego jest i potem splanować a jesłi tłok nie schodzi poniżej kanałow tzn denko nie odsłania ich możemy podtoczyć denko wykonując obniżenie by tłok otwierał kanały max plus splanowanie głowicy w taki sposób uzyskujemy powiększoną kompresję oraz wiekszy moment obrotowy już z dolnej parti obrotów aż po samą górę ponieważ nasz cylinder będzie lepiej zasilany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.