Grzybu7 Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Na 4 max 45 jak a jak rospędze do 50 na 3 i wrzuce 4 to jadę max 70/75 km i obroty max 7k.To jak zrobić z zębatkami pod przyśpieszenie i w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 no możesz dać tą 50z nie wiem ile na tym zyskasz, ale na pewno prędkość maksymalna spadnie. 50 w 4t to największa padaka jaka istnieje, szacunek za to, że jeszcze to trzymasz bo ja już dawno bym to wypieprzył, żeby to przyspieszało w miarę to byś musiał mieć zębatkę wielkości opony, przejedz się na 50 w 2t i porównaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu7 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Jeździłem Simsonem 2t i różnica jest duża w przyśpieszaniu. Ale no cóż teraz już nic nie zrobię bo oddać nie mogę więc będę jeździł trochę :)Dla tego jak kupie z przodu np. 50z i na przód powiedzmy 13z to powinno to już jakoś przyśpieszać. A co do modułu to gdzie go znajdę? Albo gdzie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 na allegro szukaj, może znajdziesz, jaka jest oryginalnie z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu7 Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 A nie wiem. A jeszcze jak sprawdzić jaką mam pojemność silnika bo podobno do Junaków wkładali 72ccm3? Można to jakoś sprawdzić bez rozkręcania silnika? Np porównać cylider czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 powinien być "napis" na cylindrze, ale jak na moje to ktoś sobie tą historyjkę wymyślił.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu7 Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Ale właśnie dużo osób pisze żę tak jest. Nie tylko w Junaku ale w Zetce też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 poszukaj na cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu7 Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 NIe ma nic. Chyba trzeba będzie rozebrać żęby się dowiedzieć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 jesteś pierwszym właścicielem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzybu7 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Tak. BTWostatnio regulowałem gaźnik bo jak się nagrzał i np. stałem w korku na 1 lub na luzie to mi gasł i musiałem trzymać go na gazie cały czas. Po wyregulowaniu zaczęło mi strzelać z wydech nie ma żadnych ogni etc. po prostu strzela. I teraz pytanie Czy to wina jest źle wyregulowanego gaźnika że dostaje mało paliwa że jak odkręcę maksymalnie manetkę (do oporu) to go dławi i jak będę dużej ją trzymał to zgaśnie całkowicie czy że co? Dodam że motorower niedawno kupiony więc raczej nie możliwe żeby był zatkany gaźnik bo jeździł dobrze i w ogóle na tamtej regulacji a teraz go dławi. Dziś regulowałem gaźnik i wszystko fajnie chodzi sobie na 1,5k obrotów śrubka od mieszanki paliwowo-powietrznej wykręcona jest prawie o 2 obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.