Skocz do zawartości

Sprzęgło RFS


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam dość nietypowy problem przy silniku RFS. Mianowicie sprzęgło działa tylko na rozgrzanym silniku. Przy zimnym z klamki robi się flak, klamkę można wcisnąć małym palcem. Nie jest to kwestia zapowietrzenia (wstrzykuję płyn od dołu do góry). Sprawa wygląda mi na wadliwą pompę, ale dlaczego działa tylko na rozgrzanym silniku? Gdy tłoczek wysprzęglika podczas pompowania zapierania się o obudowę silnika klamka nadal powinna być twarda, racja? Dodam że tarcze są nowe (kąpane parę dni w oleju) jak i nowy jest olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOT4, założyłem pompę Brembo od innego motocykla, jest to samo - sprzęgło wysuwa się na 1-1.5 mm ale mimo to nadal nie działa, nawet po rozgrzaniu silnika.

 

Edit:

Skleiły się tarcze :) wystarczyło złożyć na sucho :)

 

zostaw takie złote myśli dla siebie bo się ośmieszasz

moderator

Edytowane przez Piotr Dudek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam dość nietypowy problem przy silniku RFS. Mianowicie sprzęgło działa tylko na rozgrzanym silniku. Przy zimnym z klamki robi się flak, klamkę można wcisnąć małym palcem. Nie jest to kwestia zapowietrzenia (wstrzykuję płyn od dołu do góry). Sprawa wygląda mi na wadliwą pompę, ale dlaczego działa tylko na rozgrzanym silniku? Gdy tłoczek wysprzęglika podczas pompowania zapierania się o obudowę silnika klamka nadal powinna być twarda, racja? Dodam że tarcze są nowe (kąpane parę dni w oleju) jak i nowy jest olej.

 

Jak sie to ma do tego co napisales powyzej? Nie widze zwiazku...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOT4, założyłem pompę Brembo od innego motocykla, jest to samo - sprzęgło wysuwa się na 1-1.5 mm ale mimo to nadal nie działa, nawet po rozgrzaniu silnika.

 

Edit:

Skleiły się tarcze :) wystarczyło złożyć na sucho :)

a tego to już w ogóle nie rozumiem :huh:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yy DOT4 chyba nie nadaje sie do pomp magury ? musi byc olej mineralny , LHM , albo Magury

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/127040-wymiana-oleju-w-sterowaniu-sprzegla-ktm-525-exc-2004/

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak sie to ma do tego co napisales powyzej? Nie widze zwiazku...

Przyczyny były dwie - pompa nie trzymała ciśnienia

 

a tego to już w ogóle nie rozumiem :huh:

Wytarłem tarcze z oleju i złożyłem.

 

yy DOT4 chyba nie nadaje sie do pomp magury ? musi byc olej mineralny , LHM , albo Magury

 

Zgadza się, ale to nie jest pompa Magury tylko AJP, testowałem również na brembo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...