skalim1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Witam,Mam dość nietypowy problem przy silniku RFS. Mianowicie sprzęgło działa tylko na rozgrzanym silniku. Przy zimnym z klamki robi się flak, klamkę można wcisnąć małym palcem. Nie jest to kwestia zapowietrzenia (wstrzykuję płyn od dołu do góry). Sprawa wygląda mi na wadliwą pompę, ale dlaczego działa tylko na rozgrzanym silniku? Gdy tłoczek wysprzęglika podczas pompowania zapierania się o obudowę silnika klamka nadal powinna być twarda, racja? Dodam że tarcze są nowe (kąpane parę dni w oleju) jak i nowy jest olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 jaki masz plyn w ukladzie ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 (edytowane) DOT4, założyłem pompę Brembo od innego motocykla, jest to samo - sprzęgło wysuwa się na 1-1.5 mm ale mimo to nadal nie działa, nawet po rozgrzaniu silnika. Edit:Skleiły się tarcze :) wystarczyło złożyć na sucho :) zostaw takie złote myśli dla siebie bo się ośmieszaszmoderator Edytowane 17 Maja 2014 przez Piotr Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam,Mam dość nietypowy problem przy silniku RFS. Mianowicie sprzęgło działa tylko na rozgrzanym silniku. Przy zimnym z klamki robi się flak, klamkę można wcisnąć małym palcem. Nie jest to kwestia zapowietrzenia (wstrzykuję płyn od dołu do góry). Sprawa wygląda mi na wadliwą pompę, ale dlaczego działa tylko na rozgrzanym silniku? Gdy tłoczek wysprzęglika podczas pompowania zapierania się o obudowę silnika klamka nadal powinna być twarda, racja? Dodam że tarcze są nowe (kąpane parę dni w oleju) jak i nowy jest olej. Jak sie to ma do tego co napisales powyzej? Nie widze zwiazku... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 DOT4, założyłem pompę Brembo od innego motocykla, jest to samo - sprzęgło wysuwa się na 1-1.5 mm ale mimo to nadal nie działa, nawet po rozgrzaniu silnika. Edit:Skleiły się tarcze :) wystarczyło złożyć na sucho :)a tego to już w ogóle nie rozumiem :huh: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 yy DOT4 chyba nie nadaje sie do pomp magury ? musi byc olej mineralny , LHM , albo Magury http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/127040-wymiana-oleju-w-sterowaniu-sprzegla-ktm-525-exc-2004/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Jak sie to ma do tego co napisales powyzej? Nie widze zwiazku...Przyczyny były dwie - pompa nie trzymała ciśnienia a tego to już w ogóle nie rozumiem :huh:Wytarłem tarcze z oleju i złożyłem. yy DOT4 chyba nie nadaje sie do pomp magury ? musi byc olej mineralny , LHM , albo Magury Zgadza się, ale to nie jest pompa Magury tylko AJP, testowałem również na brembo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Wytarłem tarcze z oleju i złożyłem. Tarcze mokrego sprzęgła przed montażem zostawia się na noc w pojemniku zalanym olejem silnikowym w celu nasączenia Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Tarcze mokrego sprzęgła przed montażem zostawia się na noc w pojemniku zalanym olejem silnikowym w celu nasączeniaZgadza się, leżały kilka dni w olju, okładnia zdążyła przesiąknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.