Zino R Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany!Przeszczepiłem całe lagi od Yamahy z 2003 r. Wszystko działa i pasuje,oprócz błotnika.Jutro muszę wyrzeźbić jakieś adaptery i na majówkę...Baba_zanetti miał rację nawet sprawne lagi ,te które zamontowałem miały delikatny luz w goleni,mniej wyczuwalny niż stare, jednak po złożeniu wszystkiego do kupy jest git. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Delikatny luz musi byc, bo inaczej nie bedzie pracowalo. To dobrz ze sie udalo :) Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam ponownie!Z przykrością stwierdzam,że wszystkie zabiegi gówno pomogły( wymiana opony,łożysk koła,lag,łożysk główki) drgania powróciły po przejechaniu około 150 km. Jeszcze półki chyba podmienię,bo górna przy odkręceniu nakrętki nr 5 ma luz względem sztycy przy byjaniu przód-tył i słychać stuki.Nie wiem czy ten luz powinien tam być,bo półka nie jest na stożku,więc dociąganie nakrętki nic nie zmieni-chyba.Zauważyłem też gdy zdejmowałem ową górną półę i ponownie wkładając ją w swoje miejscenie pasowała idealnie,wygłądało to tak jakby była prrzesunięta względem dolnej, może tak być że dolna była po strzale i skrzywiona?Trochę pogmatwałem,ale może ktoś to rozkmini,oczywiście nie oczekuję,że naprawicie moje moto przez neta,ale każda sugestia się przyda w tej pojebanej sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Jaki ty tam wlales olej? Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 W serwisie robili uszczelniacze(jedna ciekła,ta kupiona) i olej 10W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 A dlaczego 10? może to jest przyszyną. Powinna być 5-ka Yamalube 01 to 5W a nie 10. Zawias nie pracuje tak jak powinnien bo ma 2x gęstrzy olej, i wszystko przenosi na górę zamiast tłumić. Może tu leżu problem ? Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Pan z serwisu,taki zalecał,więc się zgodziłem-nie bardzo się znam. Czy możliwy jest taki zbieg okoliczności,że na starych lagach i obecnych tak się działo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 10-tka dla UPSa to wypadanie plomb z zębów. Nie mówię że to jest przyczyną luzów bo nie jest, ale może potęguje te co są. Osobiście uważam że max to 7 o ile komuś 5-ka to za mało.Poza tym jeśli podejrzewasz półki to kłania się Bielski TECROL :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Właśnie wygooglowałem.Chyba się poddam i pojadę do tej firmy. A może podmienić najpierw półki???Tyle pytań,a tak mało odp...a może najpierw oliwę wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Mam nadzieję,że ostatni raz piszę w tym temacie!Olej wymieniony w lagach na 5W jest gitara.Drogą dedukcji doszedłem do wniosku: zbyt gęsty olej,nie zgodny z zaleceniem fabryki-wyząbkowało oponę i wywalilło po kolei łożyska koła,główki...DziękujePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 no ale przecież tam jest regulacja tłumienia, a przede wszystkim bardzo ważne jest przy składaniu dokładne dokręcenie elementu nr1 z pierwszego schematu. Wystarczy tu się pomylić o 1mm i jest zupełnie przestawiona regulacja. Najprościej by było jakbyś założył trytkę na lagę i zobaczył w jakim zakresie pracuje zawieszenie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Jak już pisałem,budowa i ustawienia zawieszeń,to dla mnie coś obcego...Fajnie by było jak by ktoś zajął się moim motocyklem,ktoś kto zna się na rzeczy.Byłem wstępnie ustawiony na latanko w Lublinie i miał tam być Piotr z BFG,ale Yamaha zeżarła wszystkie PLN-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 zwyczajnie załóż tryktę (szybkozłączkę) jak tu:http://i3.photobucket.com/albums/y99/ocdrum/APE/DSC_9747_zpsb227d8bd.jpgPojeździj i będziesz miał jako takie pojęcie jak pracuje twoje zawieszenie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 To akurat załapałem,ale jakie wnioski mam wyciągnąć,jaki ten skok ma być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Na pewno są tu lepsi fachowcy od ustawienia zawieszeń. Myślę, ze w cyklu codziennym przy naszych dziurawych drogach, zawias nie powinien dobijać, za każdym razem gdy dobijało mi trytkę do końca podkręcałem napięcie sprężyny, aż przestało. Wykorzystuje dzięki temu 90% skoku zawieszenia i jest to najbardziej komfortowe ustawienie dla mnie. Sam zawias też mam zestrojony miękko- 4 kliknięcia od w stronę Hard od poz Max Soft. Stawiam na komfort! Za dużo dziur i ubytków w stołecznych ulicach. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.